Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-60 of 73 (Search time: 0.337 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Η αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού κατά των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που παρουσιάζουν ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς γενικής, ειδικής αγωγής και γονείςΣιδηροπούλου, Βαρβάρα
2022Η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίας στην επικοινωνία και την κινητικότητα των ατόμων με οπτική αναπηρίαΜπισχινιώτης, Βασίλειος
2022Σύγκριση παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας και συνομηλίκων τους με Ήπια Νοητική Αναπηρία ως προς τις κοινωνικές δεξιότητες: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση επιπτώσεων, αξιολογήσεων και παρεμβατικών προγραμμάτωνΒαλιώτη, Ελένη
2022Συναισθηματικά χαρακτηριστικά μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας κι η σημασία τους για τη διδασκαλία και την εκπαιδευτική συμπερίληψηΠαπανικολάου, Ελισσάβετ
2022Οι στάσεις των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, χωρίς αναπηρία, ως προς την συμπερίληψη των συνομηλίκων τους με νοητική αναπηρίαΠενή, Κλειώ
2022Η επίδραση της εξωστρέφειας / εσωστρέφειας των ατόμων με αναπηρία στην ετοιμότητα και τις στάσεις τους για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.Μανουσαρίδου, Μαρία
2022Θυματοποίηση και κακοποίηση των ατόμων με νοητική αναπηρία: μία βιβλιογραφική ανασκόπησηΝαζίρη, Μαρία-Μελίνα
2022Σχεδιασμός ηλεκτρονικών σοβαρών εκπαιδευτικών παιχνιδιών και παιχνιδιών για άτομα με αναπηρίεςΠασχάλη, Μαρία Ελένη
2022Τα οφέλη της εργασίας και η εργασιακή ικανοποίηση των ατόμων με αναπηρία. Βιβλιογραφική ανασκόπησηΤριγώνη, Γεωργία
2022Η χρήση της εναλλακτικής και επαυξητικής επικοινωνίας (Ε.Ε.Ε.) για τη βελτίωση της επικοινωνίας σε μαθητή με Δ.Α.Φ.: μία μελέτη περίπτωσηςΓουδήρα, Ιφιγένεια
2022Απόψεις γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης απέναντι στη συμπερίληψη παιδιών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού και νοητική αναπηρία στο γενικό σχολείοΤσομάκου, Ευαγγελία
2022Διερεύνηση των στάσεων και της αυτό-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής απέναντι στη συμπερίληψη των μαθητών τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείοΑργυρούδη, Γεωργία Βαλεντίνα
2022Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής για τα οφέλη του θεατρικού παιχνιδιού στην κοινωνική ανάπτυξη μαθητών με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίεςΠαπαευθυμίου, Ταρσούλα
2022Η σχέση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ψυχικής ανθεκτικότητας των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΤσούτσια, Όλγα
2022Πολιτικές για την εκπαίδευση και κοινωνική ενσωμάτωση ευπαθών κοινωνικών ομάδων - το παράδειγμα της Περιφέρειας Κεντρικής ΜακεδονίαςΠαπαϊωακείμ, Αλεξάνδρα
2022Στρατηγικές διαχείρισης της σχολικής τάξης: μια διερευνητική μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής.Αθανασιάδη, Ιορδανία Δανάη
2022Διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής και ειδικής αγωγής για τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΔροσίδου, Παγώνα
2022Γνώσεις και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής που διδάσκουν μαθηματικά στην Β/θμια εκπαίδευση για την ανατροφοδότηση προς τους μαθητές με χαμηλή μαθηματική επίδοση λόγω ήπιων εκπαιδευτικών αναγκώνΠόπορη, Χριστίνα
2022Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας μαθηματικών σε μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα : μια βιβλιογραφική επισκόπηση των τάσεων του 21ου αιώναΔουμάνη, Μαρία
2022Ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης ενός μαθητή με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού στο γενικό σχολείο: μια μελέτη περίπτωσηςΠλαστήρα, Μαρία
2022Η εργασιακή κοινωνική στήριξη σε άτομα με ακουστική αναπηρία.Καρδάση, Χρυσάνθη
2022Θέσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών πάνω στην εξοικείωση και χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία πριν και μετά τη πανδημία covid19Αρβανίτη, Ευτυχία
2022Η εφαρμογή προγραμμάτων ανταπόκρισης στη διδακτική παρέμβαση ως διαδικασία ανίχνευσης μαθητών με πιθανές ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο νηπιαγωγείο: μια συστηματική ανασκόπηση πρακτικών και μεθόδωνΛεβέντη, Ελένη
2022Καταγραφή των στρατηγικών διδασκαλίας λεξιλογίου των ελληνικών σχολικών εγχειριδίων και αξιολόγηση της καταλληλότητάς τους για τη διδασκαλία μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΔέσσου, Ιωάννα
2022Διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με ήπια προβλήματα συμπεριφοράςΟρφανίδου, Ελένη
2022Απόψεις νηπιαγωγών γενικής και ειδικής αγωγής για τις αιτίες προβλημάτων κοινωνικής αλληλεπίδρασης μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΚουτσούδη, Χρυσούλα
2022Γνώσεις και στάσεις μαθητών δευτεροβάθμιας χωρίς και με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες ως προς την επίλυση μαθηματικών προβλημάτων: Τι είδους δυσκολίες δηλώνουν ότι αντιμετωπίζουν και τι είδους βοήθεια πιστεύουν ότι χρειάζονται;Πουλιαρέκου, Αθανασία
2022Προσβασιμότητα ατόμων με αναπηρία σε πολιτιστικούς χώρους (θέατρα, κινηματογράφους, αίθουσες πολιτιστικών εκδηλώσεων) στην πόλη της ΛάρισαςΚοκκάλα, Αγγελική
2022Συγκριτική μελέτη διδασκαλίας για την ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση ψηφιακών μέσων και νέων τεχνολογιών ή με τη χρήση πολλαπλών τρόπων αναπαράστασης της γνώσηςΤάσιου, Δήμητρα
2022Ποιότητα ζωής και άγχος γονέων παιδιών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: μια διερευνητική μελέτηΧριστουλάκη, Αλίκη
Results 31-60 of 73 (Search time: 0.337 seconds).