Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27435
Author: | Πλαστήρα, Μαρία |
Title: | Ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης ενός μαθητή με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού στο γενικό σχολείο: μια μελέτη περίπτωσης |
Date Issued: | 2022 |
Department: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση |
Supervisor: | Καρτασίδου, Λευκοθέα |
Abstract: | Η παρούσα διπλωματική εργασία, αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης που είχε ως σκοπό την δημιουργία και την εφαρμογή ενός προγράμματος παρέμβασης το οποίο θα βοηθούσε στην συμπερίληψη του μαθητή. Για την διεξαγωγή του προγράμματος παρέμβασης, προηγήθηκε η μελέτη περίπτωσης όπου στόχευε στην καταγραφή των επιθυμητών συμπεριφορών που θα έπρεπε να βελτιώσει ο μαθητής. Στη συνέχεια έπρεπε να συμπληρωθεί ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου κλίμακας Likert που αναφέρονταν στο κομμάτι της επικοινωνίας του μαθητή, στις κοινωνικές του δεξιότητες και σε προβλήματα συμπεριφοράς και συμπληρώθηκε από την ερευνήτρια, τη νηπιαγωγό της τάξης και την διευθύντρια πριν και μετά από το πρόγραμμα παρέμβασης. |
Keywords: | Αυτισμός Συμπερίληψη Πρόγραμμα παρέμβασης Κοινωνικές δεξιότητες |
Information: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PlastiraMariaMsc2022.pdf | 490.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.