ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 151
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Πραγματολογική γνώση και αναγνωστική κατανόηση μαθητών δημοτικού σχολείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΚώστογλου, Ζωή
2019Διδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της φωνολογικής επίγνωσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με χαμηλές προαναγνωστικές δεξιότητεςΜπένα, Μαρία
2019Σύγκριση αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, ως προς τις διαδικασίες υποστήριξης της εκπαιδευτικής συμπερίληψης: Ελλάδα, Καναδάς, Νέα Ζηλανδία, Χόνγκ Κόνγκ.Μουστακίδου, Πηγή
2019Συγκριτική μελέτη των στάσεων των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης απέναντι στην εκπαιδευτική συμπερίληψη αλλοδαπών μαθητών και μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίεςΠαυλίδου, Χρυσάνθη
2019Απόψεις δασκάλων πρωτοβάθμιου σχολείου για εκπαιδευτικές πρακτικές που ευνοούν τη συμπερίληψη μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική τάξηΚανέλλη, Μαρία
2019Η κοινωνική συμπερίληψη των ατόμων με νοητική αναπηρία και η κρατική μέριμναΓκόλφου, Χάιδω
2019Τι πιστεύουν οι εκπαιδευτικοί του πρωτοβάθμιου σχολείου για τις αιτίες των ορθογραφικών λαθών μαθητών τυπικής ανάπτυξης και μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες και πώς τους στηρίζουν διδακτικά;Γλαβίνα, Σουζάνα
2019Σύγκριση των επιδόσεων μαθητών Δ’ Δημοτικού με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης υποστηριζόμενων από διάφορα είδη εικονιστικών αναπαραστάσεωνΠαπαβασιλείου, Ειρήνη
2019Διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών- μαθητών και σχολική προσαρμογή μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΠενταράκη, Άννα
2019Διερεύνηση των παραγόντων ’μαθηματικό άγχος, μαθηματική αυτό-αποτελεσματικότητα και στρατηγικές μάθησης σε μαθητές Ε’ και ΣΤ’ τάξης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΣουβερμεζλή, Στυλιανή
2019Η επίδραση της χρήσης διαφορετικών μέσων γραφής στην ορθογραφική επίδοση μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητών τυπικής ανάπτυξηςΤσάνη, Ειρήνη-Ελένη
2019Απόψεις νηπιαγωγών για την εκπαιδευτική συμπερίληψη και την αποτελεσματικότητά τους ως προς την εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαπαχαραλάμπους, Αναστασία
2019Αναγνώριση και αναφορά περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγήςΑργυρίου, Πασχαλία
2018Ποιότητα ζωής ατόμων με κινητική αναπηρία και/ή χωρίς ελαφρά ή μέτρια νοητική αναπηρία.Παπακυρίδου, Ισιδώρα
2019Απόψεις μεταπτυχιακών φοιτητών ειδικής αγωγής για την εφαρμογή ευγονικών μεθόδων σε ανθρώπους με αναπηρίαΤριανταφύλλου, Νικόλαος
2018Δουλεύοντας πάνω σε αυτό που λειτουργεί : ένα πρόγραμμα παρέμβασης στη διαχείριση της τάξης, βασισμένο στη βραχεία θεραπεία εστιασμένη στη λύση, για την υποστήριξη μαθητών με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες στο ειδικό γυμνάσιο.Σιδηροπούλου, Ειρήνη
2019Παρέμβαση για τη βελτίωση της ορθογραφικής ικανότητας σε δίγλωσσους μαθητές και μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας της Α' ΓυμνασίουΤσανανά, Μαρία
2018Η συμπεριληπτική εκπαίδευση και η κοινωνική στήριξη που παρέχεται στους μαθητές με οπτική αναπηρία στο εκπαιδευτικό πλαίσιοΤσιουμάνη, Ελευθερία
2018Η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία μέσω της παιχνιδοποίησης : μία βιβλιογραφική ανασκόπησηΘανασιά, Παρασκευή
2018Μορφές κοινωνικής στήριξης στους μαθητές με οπτική αναπηρία υπό το πρίσμα των εκπαιδευτικώνΧαϊδαλή, Ζωή
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 151

Recent Submissions

Πραγματολογική γνώση και αναγνωστική κατανόηση μαθητών δημοτικού σχολείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Διδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της φωνολογικής επίγνωσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με χαμηλές προαναγνωστικές δεξιότητες

Σύγκριση αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, ως προς τις διαδικασίες υποστήριξης της εκπαιδευτικής συμπερίληψης: Ελλάδα, Καναδάς, Νέα Ζηλανδία, Χόνγκ Κόνγκ.

Συγκριτική μελέτη των στάσεων των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης απέναντι στην εκπαιδευτική συμπερίληψη αλλοδαπών μαθητών και μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες

Απόψεις δασκάλων πρωτοβάθμιου σχολείου για εκπαιδευτικές πρακτικές που ευνοούν τη συμπερίληψη μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική τάξη