Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27390
Author: Πόπορη, Χριστίνα
Title: Γνώσεις και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής που διδάσκουν μαθηματικά στην Β/θμια εκπαίδευση για την ανατροφοδότηση προς τους μαθητές με χαμηλή μαθηματική επίδοση λόγω ήπιων εκπαιδευτικών αναγκών
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Η ανατροφοδότηση αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της ίδιας της μάθησης καθώς παρέχει τις ακριβείς πληροφορίες οι οποίες γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της πραγματικής και της ιδανικής απόδοσης του μαθητή. Όταν δε, αναφερόμαστε στα μαθηματικά όπου παρατηρείται η μεγαλύτερη σχολική αποτυχία καθώς και σε μαθητές με Ήπιες εκπαιδευτικές Ανάγκες η έννοια της ανατροφοδότησης αποκτά μεγαλύτερη αξία. Η εν λόγω εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τις γνώσεις και τις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την ανατροφοδότηση στα μαθηματικά σε μαθητές με χαμηλή μαθηματική επίδοση λόγω Ήπιων εκπαιδευτικών αναγκών. Για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε συνολικά από 106 εκπαιδευτικούς. Από τις απαντήσεις που συλλέχθηκαν αναδείχθηκε η θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στην ανατροφοδότηση, ενώ επισημάνθηκε πως προσπαθούν να παρέχουν ανατροφοδότηση στους μαθητές τους σε σύντομο χρονικό διάστημα, η οποία παρέχει σχόλια για τις εργασίες τους καθώς και με ποιόν τρόπο θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες, ενώ περιέχει και θετικά σχόλια που εστιάζουν στην προσπάθεια των μαθητών. Σημείωσαν επίσης πως παρατηρούν πρόοδο στους μαθητές τους μετά την ανατροφοδότηση που τους παρέχουν, ενώ ανέδειξαν ως μια πολύ σημαντική πηγή ανατροφοδότησης τους συνομηλίκους. Κατά την ανάλυση των απαντήσεων που συλλέχθηκαν παρατηρήθηκε πως οι απαντήσεις των εκπαιδευτικών επηρεάζονταν τόσο από το φύλο, την ηλικία, όσο και από το εκπαιδευτικό επίπεδο καθώς και από την προϋπηρεσία τους. Εν κατακλείδι, τελικός στόχος των εκπαιδευτικών μέσω της ανατροφοδότησης είναι η αυτορρύθμιση και αυτοανατροφοδότηση των μαθητών.
Keywords: Ανατροφοδότηση
Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Μαθηματικά
Γνώσεις
Απόψεις
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PoporiChristinaMsc2022.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.