Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27390
Συγγραφέας: Πόπορη, Χριστίνα
Τίτλος: Γνώσεις και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής που διδάσκουν μαθηματικά στην Β/θμια εκπαίδευση για την ανατροφοδότηση προς τους μαθητές με χαμηλή μαθηματική επίδοση λόγω ήπιων εκπαιδευτικών αναγκών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Η ανατροφοδότηση αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της ίδιας της μάθησης καθώς παρέχει τις ακριβείς πληροφορίες οι οποίες γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της πραγματικής και της ιδανικής απόδοσης του μαθητή. Όταν δε, αναφερόμαστε στα μαθηματικά όπου παρατηρείται η μεγαλύτερη σχολική αποτυχία καθώς και σε μαθητές με Ήπιες εκπαιδευτικές Ανάγκες η έννοια της ανατροφοδότησης αποκτά μεγαλύτερη αξία. Η εν λόγω εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τις γνώσεις και τις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την ανατροφοδότηση στα μαθηματικά σε μαθητές με χαμηλή μαθηματική επίδοση λόγω Ήπιων εκπαιδευτικών αναγκών. Για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε συνολικά από 106 εκπαιδευτικούς. Από τις απαντήσεις που συλλέχθηκαν αναδείχθηκε η θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στην ανατροφοδότηση, ενώ επισημάνθηκε πως προσπαθούν να παρέχουν ανατροφοδότηση στους μαθητές τους σε σύντομο χρονικό διάστημα, η οποία παρέχει σχόλια για τις εργασίες τους καθώς και με ποιόν τρόπο θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες, ενώ περιέχει και θετικά σχόλια που εστιάζουν στην προσπάθεια των μαθητών. Σημείωσαν επίσης πως παρατηρούν πρόοδο στους μαθητές τους μετά την ανατροφοδότηση που τους παρέχουν, ενώ ανέδειξαν ως μια πολύ σημαντική πηγή ανατροφοδότησης τους συνομηλίκους. Κατά την ανάλυση των απαντήσεων που συλλέχθηκαν παρατηρήθηκε πως οι απαντήσεις των εκπαιδευτικών επηρεάζονταν τόσο από το φύλο, την ηλικία, όσο και από το εκπαιδευτικό επίπεδο καθώς και από την προϋπηρεσία τους. Εν κατακλείδι, τελικός στόχος των εκπαιδευτικών μέσω της ανατροφοδότησης είναι η αυτορρύθμιση και αυτοανατροφοδότηση των μαθητών.
Λέξεις Κλειδιά: Ανατροφοδότηση
Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Μαθηματικά
Γνώσεις
Απόψεις
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PoporiChristinaMsc2022.pdf1.22 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.