ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 263
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Εκπαιδευτική ηγεσία και χριστιανική παιδαγωγική. Η εφαρμογή τους στη σχολική διαδικασία και τα προγράμματα σπουδώνΣπαλιώρας, Κωνσταντίνος
2021Η σημασία της αυτογνωσίας των σχολικών διευθυντών στον ρόλο τους ως ηγέτη: όρια και δυνατότητεςΓιαννοπούλου, Κωνσταντίνα
2021Αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την αξιοποίηση διδακτικών σεναρίων με τη χρήση των νέων τεχνολογιώνΤεκίδου, Παρθένα
2021Το δημοκρατικό σχολείο και η συμβολή της ηγεσίας στη δημοκρατική εκπαίδευση. Έμφαση στην προοδευτική φιλοσοφία του John DeweyΜοσχίδου, Φωτεινή
2021Απόψεις γονέων και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με δυσλεξία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση πριν και μετά τη χρήση της υποστηρικτικής τεχνολογίαςΓιαννοπούλου, Καλλιόπη
2021Διερεύνηση απόψεων και στάσεων Ελλήνων ενηλίκων εκπαιδευομένων σε τυπικές και μη τυπικές μορφές εκπαίδευσης για τη μέθοδο e-learning στην ΕλλάδαΠάτσιος, Ηρακλής
2020Αξιοποίηση του ρομπότ κοινωνικής αρωγής του προγράμματος STIMEY και της διαδικτυακής πλατφόρμας του προγράμματος STIMEY για διδασκαλία μαθήματος ΑστρονομίαςΒεργοπούλου, Ζαφειρούλα
2021Ο ρόλος του καθοδηγητή (mentoring) κατά την ανέλιξη των γυναικών σε διευθυντικές θέσεις σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΚεϊσίδου, Ροδή
2020Διδακτική αξιοποίηση των Web 2.0 εργαλείων στο μάθημα του γλωσσικού γραμματισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: μια μελέτη περίπτωσηςΤσακίρη, Κυριακή
2019Οργανωσιακή ηθική στην ανώτατη εκπαίδευση: ο ρόλος και η συμβολή της ηγεσίαςΛεονταρίδου, Αικατερίνη
2020Η θεωρία της ηγετικής αυτεπάρκειας και η εφαρμογή της στην εκπαιδευτική ηγεσία: έρευνα σε διευθυντές/ντριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της ανατ. Θεσσαλονίκης.Χατζηχριστοφή, Αικατερίνη
2020Η αποτελεσματικότητα του θεσμού της Μαθητείας στην ελληνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Μια εμπειρική διερεύνηση σε φορείς εκπαίδευσης- κατάρτισης και επιχειρηματικότητας στην Περιφέρεια Κεντρικής ΜακεδονίαςΜήλη, Ζωή
2020Η συνολική επίδραση του σχολικού οργανισμού στην επίδοση του μαθητικού πληθυσμούΚαλούδη, Ευλαμπία
2020Το e-learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πριν και μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού- covid-19Παππά, Ευαγγελία
2020Αξιοποιώντας την μουσική για τη συναισθηματική σύνδεση μαθητών και ρομπότΧρυσόμαλλου, Αρετή
2020Διερεύνηση της προσέγγισης των ελληνικών επιχειρήσεων απέναντι στις επενδύσεις, στο σχεδιασμό, την εφαρμογή και την οικονομική αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσηςΒλάχου, Δέσποινα
2020Η συμβολή της συναισθηματικής νοημοσύνης του/της διευθυντή/τριας στην αποτελεσματική επικοινωνία, αρωγοί μιας βιώσιμης σχολικής μονάδαςΚεχαγιά, Χρυσούλα
2020Οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον παρακινητικό ρόλο του διευθυντή στην Β΄βάθμια ιδιωτική εκπαίδευσηΜητακίδου, Ευδοξία
2019Η ανάπτυξη και η αξιολόγηση των διοικητικών στελεχών εκπαίδευσης σε ιδιωτικά ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης ως παράγοντες αποτελεσματικής διοίκησηςΚαρλιγκιώτη, Ελένη
2019Προγραμματισμός, προσέλκυση, επιλογή και ανάπτυξη προσωπικού ιδιωτικών κέντρων δια βίου μάθησης επιπέδου ένα και δύοΓεωργαντά, Σοφία
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 263

Recent Submissions

Η αποδοχή της ενσωμάτωσης της εκπαιδευτικής ρομποτικής στην τάξη από τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης - Εφαρμογή του μοντέλου UTAUT

Σχεδίαση,εφαρμογή και αξιολόγηση επιτραπέζιου παιχνιδιού, με τη συνδρομή της εκπαιδευτικής ρομποτικής, για τη διδασκαλία της έννοιας του οικολογικού αποτυπώματος

Χρήση και έκταση ψηφιακών εφαρμογών για ακαδημαϊκούς και μη ακαδημαϊκούς σκοπούς από φοιτητές/ φοιτήτριες

Η δημιουργία digital comic strip για την εκμάθηση των σημείων στίξης και η διερεύνηση του βαθμού εμπλοκής των μαθητών με τη χρήση φορητών συσκευών: Η περίπτωση του mobile app canva.

Η συμβολή του παιχνιδιού στην κοινωνικοποίηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας.