ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 260
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Η χρήση της τεχνολογίας ως υποστηρικτικός παράγοντας της γραφήςΚαλογιαννάκη, Χρυσάνθη
2022Στάσεις και προθέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλίαΑφορόζη, Παναγιώτα
2022Η αύξηση της ενεργητικής συμμετοχής των παιδιών προσχολικής ηλικίας στο αναλυτικό πρόγραμμα μέσω της προσέγγισης STE(A)MΓεωργοπούλου, Ειρήνη
2022Η εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης σε εσπερινό Επάλ: έρευνα δράσης στο μάθημα της ΙστορίαςΧανδρά, Αγγελική
2022Αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο υποστήριξης της διδασκαλίαςΒαρμάζη, Αντωνία
2022Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές ανάγκεςΒλάχου, Αλεξάνδρα
2022Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην υποστήριξη μαθητών/μαθητριών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΑρβανίτη, Αναστασία
2022Σχέση βαθμού ετοιμότητας για αλλαγή με τον βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και η πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΤσώνη, Μαρία
2022Ρομποτικά στηριζόμενη ενσώματη παιδαγωγική για τη συμμετοχή μαθητών μικτών ικανοτήτωνΟγσουσγιαννόγλου, Αθηνά
2022Η ηθικοπολιτική φιλοσοφία του Αριστοτέλη: πρότυπα ηγεσίας και εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η περίπτωση της διαχείρισης κρίσεων.Σπαλιώρα, Αφροδίτη
2022Αξιοποίηση ψηφιακών συνεργατικών τεχνικών στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στο γυμνάσιο στο πλαίσιο της μάθησης βασισμένης στο πρόβλημα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώναΧαριτοπούλου, Σοφία
2022Εφαρμογή της STEAM διδασκαλίας στην Ελλάδα: διερευνώντας τις αντιλήψεις εκπαιδευτικώνΠαπαρρίζου, Κωνσταντίνα
2022Ρομποτική και τεχνολογίες πληροφοριών στην εκπαίδευση: διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών στη χρήση κοινωνικών ρομπότ στη σχολική αίθουσα.Χατζηγεωργίου, Έλλη
2022Αξιοποίηση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων στη διδακτική πράξη από πιστοποιημένους Α' και Β' επιπέδου Τ.Π.Ε. εκπαιδευτικούς μαθηματικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΓαρμπή, Γερασιμούλα
2022Ετοιμότητα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την εφαρμογή δραστηριοτήτων STEM: γνωστική και συναισθηματική διάστασηΠαπαγιαννοπούλου, Θεανώ
2022Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ιωαννίνων σχετικά με τα εργαλεία, τις δυσκολίες και τα οφέλη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά διάρκεια της πανδημίας COVID-19Νικολάου, Νικόλαος
2021Επίδραση της παιχνιδοποίησης στις γνώσεις των μαθητών δημοτικού σχολείου. Μια συστηματική ανασκόπηση και μετα-ανάλυσηΤράκα, Μαρία
2021Εκπαιδευτική ηγεσία και χριστιανική παιδαγωγική. Η εφαρμογή τους στη σχολική διαδικασία και τα προγράμματα σπουδώνΣπαλιώρας, Κωνσταντίνος
2021Η σημασία της αυτογνωσίας των σχολικών διευθυντών στον ρόλο τους ως ηγέτη: όρια και δυνατότητεςΓιαννοπούλου, Κωνσταντίνα
2021Αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την αξιοποίηση διδακτικών σεναρίων με τη χρήση των νέων τεχνολογιώνΤεκίδου, Παρθένα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 260

Recent Submissions

Η δημιουργία digital comic strip για την εκμάθηση των σημείων στίξης και η διερεύνηση του βαθμού εμπλοκής των μαθητών με τη χρήση φορητών συσκευών: Η περίπτωση του mobile app canva.

Η συμβολή του παιχνιδιού στην κοινωνικοποίηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας.

Ενίσχυση οπτικοκινητικού συντονισμού σε νήπιο με ανιχνευμένη αναπτυξιακή καθυστέρηση. Μια εξατομικευμένη παρέμβαση με τη χρήση tablet.

Storytelling στο νηπιαγωγείο με την αξιοποίηση των ρομπότ κοινωνικής αρωγής NAO και Daisy με θέμα τα συναισθήματα, μέσα από την ταινία "Inside out" της Pixar

Η καλλιέργεια της δεξιότητας παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου με τη συμβολή των ΤΠΕ, μέσω μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης σε μαθητές/τριες Ρομά