Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25736
Author: Γιαννοπούλου, Κωνσταντίνα
Title: Η σημασία της αυτογνωσίας των σχολικών διευθυντών στον ρόλο τους ως ηγέτη: όρια και δυνατότητες
Date Issued: 2021
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Abstract: Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει στην ανάδειξη της σημασίας της αυτογνωσίας των σχολικών διευθυντών στον ρόλο τους ως ηγέτες στις σχολικές μονάδες όπου και υπηρετούν. Αναλύοντας τα όρια και τις δυνατότητές τους, όπως αυτές ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία, τις εγκύκλιες διατάξεις, τα μέσα που τους δίνονται, αλλά και τις ευκαιρίες, τις δυνατότητες και τις προοπτικές που παρουσιάζονται κατά την εκτέλεση του έργου τους. Στο θεωρητικό τμήμα της ανάλυσής μας παρουσιάζονται παραστατικά οι όροι αυτογνωσία και εκπαιδευτική ηγεσία και στη συνέχεια ακολουθεί συγκριτική ανάλυση της φύσης του δεσμού τους. Μάλιστα το τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού τμήματος η ανάλυση αυτή εξειδικεύεται στη σχέση εκπαιδευτικής ηγεσίας και αυτογνωσίας. Παράλληλα μέσα από το ερευνητικό τμήμα της μελέτης, παρουσιάζονται και αναλύονται όχι μόνο οι απόψεις και οι αντιλήψεις των διευθυντών των σχολείων αλλά και των υφισταμένων τους σε μια προσπάθεια να αλιευθούν και να μελετηθούν με τον καλύτερο τρόπο οι απόψεις συνολικά της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Keywords: Αυτογνωσία
Εκπαιδευτική ηγεσία
Διευθυντής σχολικής μονάδας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiannopoulouKonstantinaMsc2021.pdf3.62 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons