Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-55 of 55 (Search time: 0.474 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Ποιότητα υπηρεσιών στον Ο.Α.Ε.Δ.Τσιούρβα, Όλγα
2011Διασφάλιση ποιότητας στις ελληνικές τεχνικές εταιρείες (Βιβλιογραφική έρευνα/ παραδείγματα - Αναφορές)Σταμάτης, Νικόλαος
2011Διερεύνηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών με τη χρήση ποιοτικής μεθόδου: Η περίπτωση των λογιστικών συμβουλευτικών υπηρεσιώνΓεωργίου, Λουκάς
2011Πολιτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε εταιρείες εμπορίας δομικών μηχανημάτων με στόχο τη βελτίωση της ποιότηταςΣιβρή, Μαρία
2011Εργαλεία & τεχνικές διοίκησης ολικής ποιότητας σε οργανισμούς υγείαςΡαΐδης, Παναγιώτης
2011Πλαίσιο αξιολόγησης της ποιότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Προοπτικές και εμπόδιαΟικονόμου, Νικόλαος
2012Αριστεία στον τομέα της υγείας: η περίπτωση του Ελληνικού Δημόσιου Νοσοκομείου.Ελευθεριάδου, Όλγα
2013Η εισαγωγή του Συστήματος Ομοιογενών Διαγνωστικών Κατηγοριών (ΚΕΝ-DRGs) στα ελληνικά νοσοκομεία: η διεθνής εφαρμογή και η ελληνική πραγματικότητα.Μανδάλου, Αθανασία
2011Η επίδραση των συστημάτων ποιότητας στην απόδοση των επιχειρήσεων.Γούλα, Βικτώρια
2011Διερεύνηση της τάσης των ελληνικών επιχειρήσεων προς τη συγκέντρωση πιστοποιητικών συστημάτων διαχείρισης ποιότητας/ασφάλειας/περιβάλλοντος.Δομζαρίδου, Κυριακή
2011Η ποιότητα στα συστήματα εναλλακτικών μορφών ενέργειας με έμφαση στα φωτοβολταϊκά πάρκα.Τζίμας, Ευάγγελος
2016Έλεγχος και διασφάλιση ποιόητητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ΠτολεμαϊδαΔρίτσα, Αγγελική
2011Ποιότητα και Ικανοποίηση Πελατών στον Ασφαλιστικό ΚλάδοΖαφειροπούλου, Ανδρονίκη
2017H διαδικασία ανάδειξης και βελτίωσης του μοντέλου Bankserv στην περίπτωση των ελληνικών τραπεζώνΜπαγιώτας, Αντώνιος
2017Η βελτίωση της ποιότητας στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών: νέες προκλήσεις και εφαρμογές καινοτόμων καλών πρακτικώνΤσακίρη, Παναγιώτα
2018Πως τα εργαλεία ανθρώπινου δυναμικού μέσω της ποιότητας μπορούν να επηρεάσουν την ικανοποίηση των εργαζομένωνΚωνσταντινίδου, Ιωάννα
2019Η υποκίνηση του προσωπικού, ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα της υγείας.Αυγουστίδου, Ιωάννα
2019Αποτελεσματική διοίκηση αλλαγών στον τομέα των υπηρεσιών υγείας σε περιβάλλον διοίκησης ολικής ποιότηταςΜπατσαρά, Αφροδίτη
2019Ο ρόλος της ποιότητας και της ικανοποίησης από τα κτηνιατρεία στις αγοραστικές προθέσεις των πελατώνΘώμας, Άγγελος-Λώρης
2020Ποιότητα ελέγχου και αποτελεσματικότητα - Μία θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΓεωργιάδου, Βασιλική
2021Υπηρεσίες και μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων: μια μελέτη της επίδρασης των διαστάσεων της αντιληπτής ποιότητας, της αξίας της επωνυμίας και της πιστότητας πελατώνΜιχαλιού, Ειρήνη
2022Ψυχολογικό συμβόλαιο εργαζομένων: Η επίδραση του στην δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας, ποιότητας και αλλαγών στις επιχειρήσειςΤουσουντζή, Βασιλική
2023Αποτελεσματικότητα εσωτερικού ελέγχου: ο διαμεσολαβητικός ρόλος της υποστήριξης της ανώτατης διοίκησηςΜπουντάς, Γεώργιος
2023Ανάλυση και διαχείριση κινδύνου κατασκευαστικών έργων, μελέτη περίπτωσης φαρμακαποθήκης στην ΘεσσαλονίκηΣαπανίδης, Ιωάννης
2023Ο ρόλος του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού στην αποτελεσματική εφαρμογή της ΔΟΠ σε μια επιχείρηση.Παρδάλη, Ευαγγελία
Results 31-55 of 55 (Search time: 0.474 seconds).