Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14253
Author: Οικονόμου, Νικόλαος
Title: Πλαίσιο αξιολόγησης της ποιότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Προοπτικές και εμπόδια
Date Issued: 2011
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότρας, Γεώργιος
Abstract: Οι σύγχρονες οικονομικές, κοινωνικές και τεχνολογικές προκλήσεις στο ευρωπαϊκό και διεθνές περιβάλλον ασκούν σημαντικές πιέσεις για αλλαγές στην εκπαίδευση, ειδικότερα σε θέματα όπως η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρακτικών. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα χαρακτηρίζεται από μία υπερπαραγωγή γνώσεων, που δεν προάγει την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας και ενισχύει τις διαδικασίες ρουτίνας. Πιστεύουμε ότι σήμερα η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας μπορεί ν’ αποτελέσει έναν οδηγό για την αναβάθμιση του ελληνικού σχολείου, που με τη σειρά του θα συμβάλλει στη δημιουργία ποιοτικού ανθρώπινου δυναμικού. Φιλοδοξία μας, η εργασία αυτή να συμβάλλει στον προβληματισμό και τη προσπάθεια για την ουσιαστική βελτίωση του ελληνικού σχολείου, ιδίως στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Keywords: Ποιότητα
Αξιολόγηση
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OikonomouNikolaosMsc2011.pdf4.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons