Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-17 of 17 (Search time: 0.202 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Χρήση του Instagram στον κλάδο της μόδας και η επιρροή του στη συμπεριφορά καταναλωτώνΘανοπούλου, Βασιλική
2010Αγορά κατοικίας και Συμπεριφορά ΚαταναλωτήΛαμπούδης, Χρίστος
2013Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγικές μάρκετινγκ σε περίοδο ύφεσης.Κογιάννη, Ευθυμία
2015Neuromarketing: εξερευνώντας το "μαύρο κουτί" του καταναλωτή: η διαδικασία λήψης αποφάσεων υπό το πρίσμα της νευροεπιστήμης.Καρμαντζόγλου, Μαριάνθη
2014Επιρροή της οικονομικής ύφεσης στη συμπεριφορά καταναλωτών στην Ελλάδα.Βασιλειάδου, Χρυσοβαλάντη
2013Καθοδηγητές γνώμης και συμπεριφορά καταναλωτή: μελέτη περιπτώσεων από την ελληνική αγορά.Διόμος, Σωτήριος-Μάριος
2011Ο παράγοντας άγχους μέσα από την προσέγγιση του γνωστικού αντικείμενου της συμπεριφοράς καταναλωτή. Μια εμπειρική περίπτωση μελέτης του βαθμού επίδρασης με την χρήση της κλίμακας κοινωνικής αναπροσαρμογήςΜαθιουδάκης, Δημήτριος
2010Διερεύνηση της ικανοποίησης των χρηστών χιονοδρομικών κέντρωνΝίκα, Ελευθερία
2016Η ιδιωτική ετικέτα στα καταναλωτικά αγαθά στη Βόρεια ΕλλάδαΜασούτη, Ζαφειρία
2017Εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν το social media marketing στην ΕλλάδαΕσκιναζής, Δανιήλ
2019Ανάδειξη στρατηγικών μάρκετινγκ μέσα από ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα. Περίπτωση μελέτης : η ανάδειξη προτιμήσεων εναλλακτικών προϊοντικών προτάσεων που υποστηρίζονται από το βασικό συστατικό της μαστίχας (Χίου)Φωτιάδου, Βασιλεία
2019Πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά η εικόνα της χώρας προέλευσης : η στάση των Αυστραλών καταναλωτών προς τα προϊόντα από την Νότια ΚορέαΜακρέλλη, Πελαγία
2020Μάρκετινγκ προϊόντων τοπικής ονομασίας προέλευσης: μια προσπάθεια περιγραφής της αντιλαμβανόμενης αξίας τους μέσα από την περιγραφή περιπτώσεων μελέτηςΚαρτσοβίτης, Γεώργιος
2021Η στάση του καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό και παραδοσιακό εμπόριο. μια εμπειρική μελέτη στη βιομηχανία γρήγορης μόδας.Παντάλη, Άννα
2021Συμπεριφορά καταναλωτή και ηλεκτρονικό εμπόριο: ηλεκτρονικές αγορές εν μέσω πανδημίαςΤρούπη, Χριστίνα
2022Αντιλήψεις και στάσεις των ενεργών και εν δυνάμει επισκεπτών αγροτουριστικών τόπων στην ΕλλάδαΝαλπαντίδου, Ελένη
2022Η επίδραση της χωροταξικής διάταξης μεγάλων supermarkets στη συμπεριφορά του καταναλωτή:καλές πρακτικές και νέες προκλήσειςΜαντρατζής, Παναγιώτης
Results 1-17 of 17 (Search time: 0.202 seconds).
  • previous
  • 1
  • next