Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25291
Author: Παντάλη, Άννα
Title: Η στάση του καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό και παραδοσιακό εμπόριο. μια εμπειρική μελέτη στη βιομηχανία γρήγορης μόδας.
Date Issued: 2021
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Το ηλεκτρονικό εμπόριο, πιο επίκαιρο από ποτέ, απασχολεί σε μεγάλο βαθμό καταναλωτές και εταιρείες, καθώς με την εξέλιξη της τεχνολογίας, και ιδίως με την εμφάνιση της πανδημίας COVID-19, μπήκε έντονα στη ζωή μας κι έγινε καθημερινότητα. Υπάρχει μια εκτεταμένη βιβλιογραφία που αφορά το παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο που στόχος της είναι να διαμορφώσει μια γενική και πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα δύο αυτά μέσα αγορών. Ωστόσο, η βιβλιογραφική ανάλυση για το παραδοσιακό εμπόριο είναι εκτενέστερη σε σύγκριση με το ηλεκτρονικό, γι’αυτό και στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να καλύψει σε ένα βαθμό αυτό το ερευνητικό κενό. Τα βασικά τέσσερα στοιχεία που θα μελετηθούν σε αυτή τη διπλωματική εργασία, με σκοπό την ανάλυση και κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στο παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι η αναλωσιμότητα, έλλειψη-σπανιότητα, συσσώρευση και τιμή των προϊόντων. Με βάση αυτές τις τέσσερις μεταβλητές θα καθορίσουμε ποιες είναι οι καινούργιες τάσεις των καταναλωτών απέναντι στις εταιρείες γρήγορης μόδας τόσο για το παραδοσιακό όσο και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Για τη διερεύνηση και ανάλυση της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στο παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο των εταιρειών γρήγορης μόδας, διεξήχθη εμπειρική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο βασίζεται σε παρόμοιες μελέτες και έρευνες που έχουν ήδη διεξαχθεί στο παρελθόν. Το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε μέσω email και social media, (Facebook, Instagram, Viber), με τη μορφή Google Forms, σε καταναλωτές κάθε ηλικίας και πελάτες εταιρειών γρήγορης μόδας. Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS. Μέσα από αυτή την έρευνα προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα, όπως είναι η μεγάλη αντιλαμβανόμενη αναλωσιμότητα εντός των καταστημάτων, η μικρή σπανιότητα εντός καταστημάτων και μια ουδετερότητα τόσο για την αντιλαμβανόμενη συσσώρευση προϊόντων όσο και για τη χαμηλή τιμή αυτών.
Keywords: Αναλωσιμότητα
Έλλειψη-σπανιότητα
Συσσώρευση
Τιμή
Συμπεριφορά καταναλωτή
Γρήγορη μόδα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PantaliAnnaMsc2021.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open
PantaliAnnaMsc2021present.pdfΠαρουσίαση2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.