Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15779
Author: Κογιάννη, Ευθυμία
Title: Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγικές μάρκετινγκ σε περίοδο ύφεσης.
Date Issued: 2013
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Οι χρηματοπιστωτικές κρίσεις, σαν και αυτή που ζούμε τον τελευταίο καιρό, έχουν τεράστια επιρροή στις οικονομικές και κοινωνικές πτυχές των καταναλωτών και αποτελούν την πιο κρίσιμη απειλή για τη βιωσιμότητα ενός οργανισμού και τη κερδοφορία του. Οι παράγοντες που ενισχύουν την κατανάλωση, δηλαδή το διαθέσιμο εισόδημα, η ασφάλεια για το μέλλον, η εμπιστοσύνη στην αγορά και στην οικονομία αλλά και ο τρόπος ζωής, αλλάζουν αρνητικά και ωθούν τους καταναλωτές ενδεχομένως σε μια μόνιμη αλλαγή της συμπεριφοράς τους. Οι επιχειρήσεις - που επίσης επηρεάζονται με διάφορους τρόπους από την οικονομική κρίση - προσπαθούν να αναπτύξουν στρατηγικές και αναζητούν νέες τακτικές για να ανταπεξέλθουν σ΄αυτή την παγκόσμια πρόκληση. Εάν οι καταναλωτές, οι οποίοι αποτελούν την στοιχειώδη βάση για οποιονδήποτε οργανισμό ή επιχείρηση, αλλάζει στάσεις, επιθυμίες και πρότυπα συμπεριφοράς σε περιόδους ύφεσης, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους μαρκετινγκ, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες προτιμήσεις τους. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική έρευνα και καταγραφή των σημαντικών αλλαγών της καταναλωτικής συμπεριφοράς και των ενδεδειγμένων στρατηγικών μάρκετινγκ που μπορούν οι επιχειρήσεις να ακολουθήσουν προκειμένου να βοηθηθούν στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες των υφέσεων.
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή
Αγοραστική απόφαση
Ύφεση
Στρατηγικές μάρκετινγκ
Κρίση
Αγοραστική συμπεριφορά
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KogianniEuthimiaMsc2013.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.