Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23381
Author: Μακρέλλη, Πελαγία
Title: Πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά η εικόνα της χώρας προέλευσης : η στάση των Αυστραλών καταναλωτών προς τα προϊόντα από την Νότια Κορέα
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Η καταναλωτική συμπεριφορά προς τα εισαγόμενα προϊόντα πολλές φορές μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για την χώρα προέλευσης. Η δε εικόνα μπορεί να σχηματιστεί σταδιακά και διαχρονικά μέσω των στρατηγικών του nation branding, που πολλές φορές επιστρατεύουν τα κράτη για να δημιουργήσουν και ένα ισχυρό όνομα στις αγορές αλλά και ένα brand name που ενδυναμώνει τις εξαγωγές τους, μεταξύ άλλων. Η παρούσα έρευνα έλεγξε αν η εικόνα και η στάση που έχουν οι καταναλωτές από την Αυστραλία προς την Νότια Κορέα και ως χώρα παραγωγό επηρεάζει την στάση τους προς τα προϊόντα από την τελευταία. Οι δυο χώρες έχουν, κατά κύριο λόγω, εμπορικές σχέσεις μεταξύ τους. Αλλά και η Νότια Κορέα καταβάλει προσπάθειες αναδιαμόρφωσης της εικόνας της προς το εξωτερικό για να δημιουργηθεί μια πιο θετική στάση προς αυτή. Ερευνάται λοιπόν, τι εικόνα έχουν οι Αυστραλοί για τα προϊόντα από την Νότια Κορέα, αλλά και για την χώρα γενικότερα, καθώς και αν αυτά συνδέονται και διαμορφώνουν την στάση που αποκτούν για τα κορεάτικα προϊόντα.
Keywords: Εικόνα χώρας
Στάση προς εισαγώμενα προιόντα
Συμπεριφορά καταναλωτή
Χώρα προέλευσης
Αυστραλία
Νότια Κορέα
Αυστραλοί καταναλωτές
Κορεάτικα προιόντα
Country of origin
Nation branding
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MakrelliPelagiaMsc2019.pdf519.14 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons