Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-13 of 13 (Search time: 0.069 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Σύγχρονες μορφές επικοινωνίας στις επιχειρήσεις: ο ρόλος των social media.Μανωλάκος, Αναστάσιος
2012Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στον τουρισμό.Παπαναστασίου, Ελευθερία A.
2014Ανάλυση και διερεύνηση της εξελικτικής πορείας των κοινωνικών δικτύων: μελέτη περίπτωσης δημιουργίας νεοσύστατου κοινωνικού δικτύου.Μαριόπουλος, Ιωάννης
2015Social media: τυπολογία και εφαρμογές.Παναγιωτόπουλος, Νικόλαος
2015Social media strategy σε καταστήματα αγροτικών εφοδίων.Ζουμπατλή, Αικατερίνη
2012Online κοινωνικά δίκτυα: καινοτομία και επιχειρηματικότητα.Λυγούρα, Κωνσταντίνα
2017Μετρικές και δείκτες απόδοσης πλατφορμών κοινωνικών μέσων δικτύωσης: εφαρμογή στη βιομηχανία της μόδαςΛιακόπουλος, Ιωάννης
2017Κοινωνικά μέσα και πολιτική εμπλοκή / δέσμευση: η νέα δύναμη στην πολιτική μέσα από τα κοινωνικά μέσαΣκουτέλη, Μαρία
2017Ανάλυση κοινωνικών μέσων: η χρήση του Facebook και του Instagram στον επιχειρηματικό κλάδο των τροφίμωνΓεωργιάδου, Ευαγγελία
2017Social commerce: βασικός παράγοντας στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων: η περίπτωση της POLYVOREΠαρταλιού, Αναστασία
2018Έρευνα για τη χρήση δεικτών μέτρησης επίδοσης κοινωνικών μέσων στο Facebook και Instagram για τον κλάδο των καλλυντικώνΤσελιγκάκη, Δήμητρα
2018Στρατηγική μάρκετιγνκ κοινωνικών δικτύων : θεωρητικό υπόβαθρο και μελέτη περίπτωσηςΤσίγκος, Κωνσταντίνος
2018Μετρικές και αναλύσεις κοινωνικής δικτύωσης : δείκτες απόδοσης και εργαλείαΚουτρουπή, Αικατερίνη
Results 1-13 of 13 (Search time: 0.069 seconds).
  • previous
  • 1
  • next