Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17212
Author: Παναγιωτόπουλος, Νικόλαος
Title: Social media: τυπολογία και εφαρμογές.
Date Issued: 2015
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Τα social media έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή στις μέρες μας, ενώ μεγάλος είναι και ο αριθμός των χρηστών που ασχολούνται με τα κοινωνικά μέσα. Η ταχύτητα διάδοσής τους έχει επηρεάσει τις βασικές δομές του Internet, ενώ έχουν επέλθει σημαντικές αλλαγές τόσο στη συμπεριφορά των καταναλωτών όσο και σε παραδοσιακούς κλάδους των επιχειρήσεων. Αρχικά, υπήρχε μια μονόδρομη σχέση της επιχείρησης προς τον πελάτη στον οποίο και πουλούσε προϊόντα ή υπηρεσίες. Στη συνέχεια αυτή η σχέση εξελίχθηκε σε αλληλεπίδραση μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης. Τομή υπήρξε το consumer generated marketing, στο οποίο ο πελάτης κατασκευάζει το προϊόν, αλλά και μπαίνει συνεργάτης της επιχείρησης. Για να φτάσουμε στη σημερινή μορφή όπου ο πελάτης αποτελεί συνήγορο της επιχείρησης με το να τη διαφημίζει. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ με τη χρήση των κοινωνικών μέσων Επίσης, στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής θα προσπαθήσουμε να καταγράψουμε το σύνολο των κοινωνικών μέσων μάρκετινγκ και να διαμορφώσουμε την τυπολογία τους. Αυτό βέβαια θα επιτευχθεί μέσω της βιβλιογραφίας και της επισκόπησης των πρόσφατων δημοσιεύσεων των συγγραφέων. Επιπλέον, για κάθε κατηγορία θα δοθούν και τα σχετικά παραδείγματα- εφαρμογές(case studies). Αυτό όμως που κάνει ιδιαίτερη την εργασία μας είναι και η παρουσίαση του επιχειρηματικού πλάνου μιας καινοτόμου εφαρμογής που προτείνεται από το συγγραφέα. Όσον αφορά τη δομή και την οργάνωση ξεκινάμε, μετά το κεφάλαιο 1 που αποτελεί την εισαγωγή, με το κεφάλαιο 2 που αφορά την εννοιολογική προσέγγιση και την εξελεγκτική πορεία των κοινωνικών μέσων μάρκετινγκ. Αρχικά, εξετάζουμε τη σχέση μεταξύ social media και marketing αναφερόμενοι στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα που εμφανίζουν. Παρουσιάζουμε το μέλλον των social media καθώς διάχυτοι είναι πλέον γύρω μας οι όροι big data και internet of things, ενώ προσεγγίζουμε και εννοιολογικά τους όρους Web 2.0 και User Generated Content (UGC). Στη συνέχεια προχωρούμε στην ενότητα της εργασίας που είναι η κατηγοριοποίηση των κοινωνικών μέσων ,αναφέροντας στο τέλος και την προσωπική μας εκτίμηση. Μιλώντας για social media δε θα ήταν δυνατό να μην αναφερθούμε και στα επιχειρηματικά μοντέλα που τα διέπουν, ενώ παραθέτουμε και τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία που βρήκαμε. Αυτό που δίνει έναν καθαρά προσωπικό τόνο στην εργασία μας είναι το κοινωνικό δίκτυο e-student.com που υλοποιήσαμε υπό μορφή business plan και αφορά τα πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Keywords: Social media
Κοινωνικά δίκτυα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PanagiotopoulosNikolaosMsc2015.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.