Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
Ελληνικά
Sign on to:
My Psepheda
Edit Profile
Advanced Search
PSEPHEDA
Digital Library and Institutional Repository
ΨΗΦΙΔΑ
Search
Search:
All of Psepheda
Ιδρυματικό Αποθετήριο/Institutional Repository
Ερευνητικές εργασίες φοιτητών / Students’ research papers
Διπλωματικές Εργασίες / Master’s Theses
ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)
for
Current filters:
Title
Author
Advisor
Subject
Date Issued
Equals
Contains
Not Equals
Not Contains
Reset Form
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Advisor
Subject
Date Issued
Equals
Contains
Not Equals
Not Contains
Results 1051-1080 of 1137 (Search time: 0.166 seconds).
previous
1
...
33
34
35
36
37
38
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στο λιανεμπόριο στην Ελλάδα
Μανδάνας, Γεώργιος
2019
Ηλεκτρονικές συναλλαγές : η περίπτωση της ηλεκτρονικής τραπεζικής
Καραγιάννης, Ιωάννης
2019
Βιώσιμη ;ανάπτυξη των φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών : η μελέτη περίπτωσης του φορέα διαχείρισης εθνικού δρυμού Ολύμπου
Γεωργούλη, Αθανασία
2019
Εσωτερικό μάρκετινγκ : μέτρηση ποιότητας υπηρεσίας για τον εσωτερικό πελάτη
Μπόφτση, Βασιλική
2019
Ανάλυση στρατηγικού σχεδιασμού εταιρίας «Γένεσις Φάρμα»
Ιωαννίδης, Χαράλαμπος
2019
Ανάδειξη στρατηγικών μάρκετινγκ μέσα από ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα. Περίπτωση μελέτης : η ανάδειξη προτιμήσεων εναλλακτικών προϊοντικών προτάσεων που υποστηρίζονται από το βασικό συστατικό της μαστίχας (Χίου)
Φωτιάδου, Βασιλεία
2019
Ανεξαρτησία και αντικειμενικότητα εσωτερικού ελέγχου : θεμέλια αποτελεσματικότητας και αντιμετώπισης επιχειρησιακών κινδύνων
Γεωργοπούλου, Ελένη
2019
Μελέτη των γυναικείων και ανδρικών στερεοτύπων στη διαφήμιση : μια διαπολιτισμική μελέτη στην Ελλάδα καιΙ τη Ρωσία
Στυλίδου, Όλγα
2019
Η χρήση της κωμικής βίας στη διαφήμιση
Πιτσώλη, Μαρία
2019
The impact of mergers and acquisitions on shareholders' value : an empirical analysis of European banks.
Χαρίση, Έμιλυ
2019
Η συμβολή του διεθνούς μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας πολύ μικρής ελληνικής επιχείρησης του κλάδου συσκευασίας
Μπαλτατζή, Εμορφίλη
2018
Η εξωτερική ανάθεση (OUTSOURCING) της εργασίας και η σχέση του με τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
Γερομίχαλου, Ευαγγελία
2019
Στρατηγικές επιλογές της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού (Δ.Ε.Η. Α.Ε.) στην απελευθερωμένη αγορά ηλεκτρικής ενέργειας
Γεροθανάσης, Δημήτριος
2019
Τα κίνητρα χρήσης του Instagram από τις γυναίκες με σκοπό την προβολή προϊόντων μόδας
Τσιουπλάκη, Αναστασία-Μαρία
2019
Αποτελεσματική διοίκηση αλλαγών στον τομέα των υπηρεσιών υγείας σε περιβάλλον διοίκησης ολικής ποιότητας
Μπατσαρά, Αφροδίτη
2019
Βελτίωση της ποιότητας και ο ρόλος της διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού στις υπηρεσίες αθλητισμού
Μυρίδης, Μιλτιάδης
2019
Αναλυτική δεδομένων στις επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης Airbnb
Ζησόπουλος, Φώτιος
2019
Modeling the cross exchange rate EUR/GBP.
Μαυροδοπούλου, Ευαγγελία
2019
Η διαχείριση της γνώσης ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας σε μονάδες υγείας
Κολέτσα, Αθηνά
2019
Ο φαρμακευτικός κλάδος στην Ελλάδα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
Πιπέρογλου, Άγγελος
2019
Μελέτη και συγκριτική αξιολόγηση ορισμένων μεθόδων εκτίμησης επικινδυνότητας οδικών σηράγγων με παραδείγματα εφαρμογής
Αγγίσταλης, Γεώργιος
2019
Ο Λίβανος ως στρατηγικός προορισμός των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων
Πατσιάς, Χρήστος
2019
Τα στοιχεία ατμόσφαιρας και αισθητικής ως εργαλείο του μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στην αγοραστική αξία των καταναλωτών : η περίπτωση της Zara Home.
Ηλιοπούλου, Τριανταφυλλιά
2018
Η επίδραση των κινήτρων τουρισμού στην ελκυστικότητα του περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση τουριστικών προορισμών.
Κατσικάρη, Χριστίνα
2019
Στρατηγικός σχεδιασμός κατασκευαστικής εταιρίας .η περίπτωση της εταιρίας 'Ξανθάκης ΑΤΕ'.
Ξανθάκη, Χριστίνα
2019
Ο ρόλος της ποιότητας και της ικανοποίησης από τα κτηνιατρεία στις αγοραστικές προθέσεις των πελατών
Θώμας, Άγγελος-Λώρης
2019
Το Outsourcing ως στρατηγική επιλογή των επιχειρήσεων . ανασκόπιση και προοπτικές
Πτηνόπουλος, Δήμος
2019
Παράγοντες επιτυχίας του marketing σε διεθνοποιημένες επιχειρήσεις
Παπαδόπουλος, Ιωάννης
2019
Εξαγωγική επέκταση: επιλογή αγοράς, τρόποι εισόδου και τα κανάλια διανομής
Ναλμπαντίδου, Ολυμπία - Άννα
2019
Πράσινη επιχειρηματικότητα ως εργαλείο ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των επιχειρήσεων
Κουτσώνος, Δημήτριος
Results 1051-1080 of 1137 (Search time: 0.166 seconds).
previous
1
...
33
34
35
36
37
38
next
Discover
Author
3
Λαζαρίδης, Ιωάννης
2
Βασιλειάδης, Ιωάννης
2
Βλάχου, Ισμήνη
2
Κίτσιου, Ευφροσύνη
2
Καδρέφη, Ιωάννα
2
Κολέτσα, Αθηνά
2
Μαντόνα, Ιωάννα
2
Ματαπά, Ελευθερία
2
Μπατσαρά, Αφροδίτη
2
Οικονομίδου, Μαρία
.
next >
Subject
47
Ποιότητα
24
Εξαγωγές
17
Ελλάδα
16
Τουρισμός
15
Αξιολόγηση
15
Μάρκετινγκ
14
Διοίκηση ολικής ποιότητας
13
Ανθρώπινο δυναμικό
13
Αποτίμηση
12
Ποιότητα υπηρεσιών
.
next >
Date issued
112
2019
123
2018
115
2017
87
2016
103
2015
101
2014
111
2013
112
2012
150
2011
123
2010
.
next >