Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22756
Author: Μπόφτση, Βασιλική
Title: Εσωτερικό μάρκετινγκ : μέτρηση ποιότητας υπηρεσίας για τον εσωτερικό πελάτη
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Το Εσωτερικό Μάρκετινγκ αποτελεί μια έννοια ή φιλοσοφία ή πρακτική μάνατζμεντ που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο ερευνητών όσο και μάνατζερ που αναζητούν λύσεις για την αύξηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν. Στην παρούσα μελέτη λαμβάνοντας υπόψιν τις σχετικές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί στο τομέα του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού γίνεται εμπειρική έρευνα στην Διεύθυνση Μεταφορών Δυτικής Θεσσαλονίκης. Οι εσωτερικές υπηρεσίες του οργανισμού αυτού είναι σημαντικές τόσο για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην οποία υπάγεται η υπηρεσία όσο και για το κοινό που εξυπηρετεί. Η μέτρηση της εσωτερικής ποιότητας θα μπορούσε να δώσει χρήσιμα συμπεράσματα στην Διοίκηση προκειμένου να υλοποιηθούν βελτιώσεις και ικανοποίηση των εργαζομένων της υπηρεσίας και κατ’ επέκταση στις παροχές στο εξωτερικό της περιβάλλον.
Keywords: Εσωτερικό μάρκετινγκ
Ποιότητα υπηρεσιών
Δημόσιες υπηρεσίες
Εσωτερικός πελάτης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BoftsiVasiliki 2019.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons