ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 2117
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Στρατηγικός προγραμματισμός μάρκετινγκ και εταιρική κοινωνική ευθύνη : η μελέτη περίπτωσης της Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ.Τσουμάνης, Ανδρέας
2019Κριτήρια αξιολόγησης των διαφημιστικών πλαισίων (banners) και παράγοντες του διαφημιστικού μηνύματος οι οποίοι ωθούν το χρήστη να αλληλεπιδράσει θετικά με το bannerΜαυροβίτης, Παναγιώτης
2019Η επίδραση των έμφυλων στερεοτύπων στην αποτελεσματικότητα της αθλητικής διαφήμισηςΣαρμής, Γεώργιος
2019Αναλύοντας τις πολιτικές και πρακτικές της εκπαίδευσης προσωπικού, της επιβράβευσης και αναγνώρισης και της αξιολόγησης της επίδοσης των εργαζομένωνΑτματζίδου, Βασιλική
2019Αξιολόγηση συστημάτων εσωτερικού ελέγχου : η συνεισφορά του εξωτερικού ελέγχου στις ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούςΑλεξανδρίδου, Κυριακή
2019Διαχείριση έργου με περιορισμούς πόρων και χρόνουΛεκίδης, Γεώργιος
2019Διοίκηση ολικής ποιότητας και ανθρώπινου δυναμικού στον κλάδο του retailΚωστούδα, Κατερίνα
2019Πως η αμοιβή ενισχύει τα κίνητρα και την απόδοση των εργαζομένων σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις : η περίπτωση των εργατών ανθρωπιστικής βοήθειας στην προσφυγική κρίση στην ΕλλάδαΛαζαρίδης, Ιωάννης
2019Αποτύπωση επιχειρηματικών διαδικασιών σε εμπορικές επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης εταιρία PlantyΔόβα, Νεφέλη
2019Η ποιότητα ζωής και η ποιότητα εργασιακής ζωής του νοσηλευτικού ανθρώπινου δυναμικού : η περίπτωση ενός δημόσιου νοσοκομείουΠεχτελίδου, Αναστασία
2019Business plan MB Gold Mining Company in MadagascarΘεοδωρακόπουλος, Ιωάννης Παναγιώτης; Theodorakopoulos, Ioannis Panagiotis
2019Business Plan, Oceanis Maritime Acquisition Shipping Group S.A. O.C.M.A.Αναγνώστου, Παρασκευή; Anagnostou, Paraskevi
2019Generator maintenance schedulingΓκαδάκης, Δημήτριος; Gkadakis, Dimitrios
2019Διερεύνηση της διαδικασίας επιλογής φροντιστηρίου με ποσοτική προσέγγισηΣακελλαρίου, Νικόλαος
2019Πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά η εικόνα της χώρας προέλευσης : η στάση των Αυστραλών καταναλωτών προς τα προϊόντα από την Νότια ΚορέαΜακρέλλη, Πελαγία
2019Δημοσιονομική Πολιτική στην ΕλλάδαΑλουτζανίδου, Στέλλα
2019Η επίδραση των παρεχόμενων υπηρεσιών ως στοιχείο του αλληλένδετου ανθρωπογενούς περιβάλλοντος στην περίπτωση των υπηρεσιών υγείας : η περίπτωση μελέτης ενός δερματολογικού ιατρείου και οι επιπτώσεις στη στρατηγική διαχείρισης μάρκετινγκΛυρίτση, Βικτώρια
2019Η αναβάθμιση της ελκυστικότητας των προϊόντων με σκοπό την αύξηση της χρησιμότητας των ενσωματωμένων προϊοντικών χαρακτηριστικών τους : μελέτη περίπτωσης για ιστοσελίδα επιχείρησης φροντίδας και εξυπηρέτησης κατοικιδίων ζώων (pet shops)Ευθυμίου, Ελένη
2019Ποιοτική και ποσοτική ανάλυση στις γεωτεχνικές εργασίεςΜαμμή, Μελίνα
2019Kleemann's marketing plan in the UKΠαπαδόπουλος,Κωνσταντίνος
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 2117

Recent Submissions

Στρατηγικός προγραμματισμός μάρκετινγκ και εταιρική κοινωνική ευθύνη : η μελέτη περίπτωσης της Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ.

Κριτήρια αξιολόγησης των διαφημιστικών πλαισίων (banners) και παράγοντες του διαφημιστικού μηνύματος οι οποίοι ωθούν το χρήστη να αλληλεπιδράσει θετικά με το banner

Η επίδραση των έμφυλων στερεοτύπων στην αποτελεσματικότητα της αθλητικής διαφήμισης

Αναλύοντας τις πολιτικές και πρακτικές της εκπαίδευσης προσωπικού, της επιβράβευσης και αναγνώρισης και της αξιολόγησης της επίδοσης των εργαζομένων

Αξιολόγηση συστημάτων εσωτερικού ελέγχου : η συνεισφορά του εξωτερικού ελέγχου στις ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς