ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 2003
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Αλλάζοντας ραγδαία το ηλεκτρονικό εμπόριο : ;ένα μοντέλο ανάλυσης μεγάλων δεδομένων για καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκΣιούγγαρης, Αλέξανδρος
2019Νέες πρακτικές στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και στο εσωτερικό μάρκετινγκΜπόχτη, Βασιλική
2018Περιπτώσεις μελέτης αξιολόγησης της επίδρασης της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης με έμφαση στον εσωτερικό πελάτηΒασιλαρά, Λαμπρινή
2018Διαχείριση ποιότητας για την τροποποίηση υπάρχοντος προϊόντοςΛαΐτσος, Βασίλειος
2018Χαρτογράφηση υπηρεσίας και πελατειακές ομάδεςΓεωργιάδου, Κυριακή
2018Έρευνα πεδίου για την αξιολόγηση της διαδικασίας ηλεκτρονικών αγορών από τους Έλληνες καταναλωτές στα πιο δημοφιλή e-shopsΑντωνιάδης, Κωνσταντίνος
2018Πρωτόκολλο επιχειρηματικών διαπραγματεύσεωνΖουμπουλίδου, Χριστίνα
2017Στρατηγικές για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα.Δημητριάδης, Γρηγόριος
2018Modeling the AUD/USD exchange rate: the role of NZD/USD and other fundamentalsΨαρρά, Αγάπη
2018Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε δικηγορικές εταιρείες (Νομικές επιχειρήσεις)Ταντανόζης, Γεώργιος
2018Διερεύνηση των αναγκαίων δεξιοτήτων, ικανοτήτων και γνώσεων του ανθρωπίνου δυναμικού των εξαγωγικών επιχειρήσεωνΤάρφαλη, Νικολέττα
2018Εξαγωγικό marketing αγροτικών προϊόντωνΠαρασκευοπούλου, Ευαγγελία
2018Η επιλογή μεθόδου εξαγωγών και η επιτυχία του εξαγωγικού εγχειρήματος των ΜΜΕΓεωργακούδας, Παναγιώτης
2018Ο βαθμός προσήλωσης των πελατών σε ένα γυμναστήριο: ο ρόλος των ψυχολογικών παραγόντων και του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιώνΤριγώνης, Βασίλειος
2018Ο ρόλος των συστημάτων ποιότητας ISO στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεωνΜουντράκη, Ελένη
2018Εξαγωγικές δραστηριότητες μιας ελληνικής επιχείρησης φρούτωνΚασαπίδης, Βασίλειος
2018Επίπτωση των τεχνικών διαχείρισης εργαλείων εσωτερικού μάρκετινγκ στην απόδοση των εσωτερικών πελατών.Δούμας, Κωνσταντίνος
2018Οδικός χάρτης για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού φαρμακευτικού κλάδου μέσω της στρατηγικής διεθνοποίησηςΓιαννάκου, Παρασκευή
2018Η στρατηγική χρηματοοικονομική διοίκηση των ποδοσφαιρικών ομάδωνΜουχτσής, Βασίλειος
2018Επιλογή και προσέλκυση προσωπικού: η περίπτωση μιας μεταλλευτικήςΘεοχαρίδου, Στέλλα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 2003

Recent Submissions

Αλλάζοντας ραγδαία το ηλεκτρονικό εμπόριο : ;ένα μοντέλο ανάλυσης μεγάλων δεδομένων για καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκ

Νέες πρακτικές στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και στο εσωτερικό μάρκετινγκ

Περιπτώσεις μελέτης αξιολόγησης της επίδρασης της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης με έμφαση στον εσωτερικό πελάτη

Διαχείριση ποιότητας για την τροποποίηση υπάρχοντος προϊόντος

Χαρτογράφηση υπηρεσίας και πελατειακές ομάδες