Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22756
Συγγραφέας: Μπόφτση, Βασιλική
Τίτλος: Εσωτερικό μάρκετινγκ : μέτρηση ποιότητας υπηρεσίας για τον εσωτερικό πελάτη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Το Εσωτερικό Μάρκετινγκ αποτελεί μια έννοια ή φιλοσοφία ή πρακτική μάνατζμεντ που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο ερευνητών όσο και μάνατζερ που αναζητούν λύσεις για την αύξηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν. Στην παρούσα μελέτη λαμβάνοντας υπόψιν τις σχετικές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί στο τομέα του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού γίνεται εμπειρική έρευνα στην Διεύθυνση Μεταφορών Δυτικής Θεσσαλονίκης. Οι εσωτερικές υπηρεσίες του οργανισμού αυτού είναι σημαντικές τόσο για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην οποία υπάγεται η υπηρεσία όσο και για το κοινό που εξυπηρετεί. Η μέτρηση της εσωτερικής ποιότητας θα μπορούσε να δώσει χρήσιμα συμπεράσματα στην Διοίκηση προκειμένου να υλοποιηθούν βελτιώσεις και ικανοποίηση των εργαζομένων της υπηρεσίας και κατ’ επέκταση στις παροχές στο εξωτερικό της περιβάλλον.
Λέξεις Κλειδιά: Εσωτερικό μάρκετινγκ
Ποιότητα υπηρεσιών
Δημόσιες υπηρεσίες
Εσωτερικός πελάτης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BoftsiVasiliki 2019.pdf2.59 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons