Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25710
Συγγραφέας: Ατζέμη, Σοφία
Τίτλος: Η διευρεύνηση της σχέσης της παιχνιδοποίησης με την ικανοποίηση πελατών ταξιδιωτικών ιστοσελίδων που υποστηρίζουν την ανεύρεση και κράτηση ενοικιαζόμενων καταλυμάτων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Η υιοθέτηση των μηχανισμών των παιχνιδιών σε περιβάλλοντα μη παιχνιδοποιημένα ώστε να υποκινηθεί ο καταναλωτής αυξάνεται διαρκώς και ειδικότερα στον κλάδο του τουρισμού. Η παιχνιδοποίηση συνιστά πλέον για πολλές επιχειρήσεις και οργανισμούς τμήμα της στρατηγικής επικοινωνίας του μάρκετινγκ και επιχειρηματικό εργαλείο που έχει στόχο την ικανοποίηση του καταναλωτή και συνεπώς την αύξηση της καταναλωτικής πίστης και των πωλήσεων. Η ικανοποίηση που προκύπτει από την χρήση μιας υπηρεσίας μπορεί να προέλθει μέσα από την ικανοποίηση των εγγενών αναγκών που πρεσβεύει η θεωρία της αυτοδιάθεσης. Οι δύο διαστάσεις της παιχνιδοποίησης που έχουν βρεθεί ότι επηρεάζουν τις εγγενείς ανάγκες είναι το συναίσθημα της επίτευξης και της κοινωνικής εμπειρίας του χρήστη. Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει και να συγκρίνει την σχέση της επίτευξης και της κοινωνικής εμπειρίας με την ικανοποίηση στον κλάδο του τουρισμού και ειδικότερα σε εταιρείες που μέσα από τις ιστοσελίδες του παρέχουν υπηρεσίες ανεύρεσης και κράτησης τουριστικών καταλυμάτων. Για τους σκοπούς της έρευνας χρησιμοποιήθηκε τμήμα του έγκυρου ερωτηματολογίου GAMEFULQUEST. Οι απαντήσεις του ερωτηματολογίου δόθηκαν μέσω προσωπικής συνέντευξης σε 41 άτομα. Η στατιστική ανάλυση περιελάμβανε τις μεθόδους του συντελεστή συσχέτισης Pearson και τον έλεγχο Kruskal-Wallis. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν αφενός ότι η παιχνιδοποίηση συσχετίζεται με την ικανοποίηση και αφετέρου ότι αυτή η συσχέτιση μπορεί να οφείλεται και σε άλλους παράγοντες, οι οποίοι μπορεί να αλληλεπιδρούν με τις διαστάσεις τη παιχνιδοποίησης και επομένως με την ικανοποίηση του εν δυνάμει τουρίστα. Η παιχνιδοποίηση μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό επιχειρηματικό εργαλείο, το οποίο μπορεί να αυξήσει την εμπειρία του πελάτη που επιθυμεί να κάνει κράτηση καταλύματος μέσω διαδικτυακών τόπων ιδιαίτερα εάν συνδυαστεί με άλλες παραμέτρους που επηρεάζουν την διαδικασία απόφασης του.
Λέξεις Κλειδιά: Παιχνιδοποίηση
Ικανοποίηση πελατών
Ταξιδιωτικές ιστοσελίδες
Ενοικιαζόμενα Καταλύματα
Τουρισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AtzemiSofiaMsc2021.pdf2.41 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.