Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΑτζέμη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2021-07-26T11:42:47Z-
dc.date.available2021-07-26T11:42:47Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25710-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ υιοθέτηση των μηχανισμών των παιχνιδιών σε περιβάλλοντα μη παιχνιδοποιημένα ώστε να υποκινηθεί ο καταναλωτής αυξάνεται διαρκώς και ειδικότερα στον κλάδο του τουρισμού. Η παιχνιδοποίηση συνιστά πλέον για πολλές επιχειρήσεις και οργανισμούς τμήμα της στρατηγικής επικοινωνίας του μάρκετινγκ και επιχειρηματικό εργαλείο που έχει στόχο την ικανοποίηση του καταναλωτή και συνεπώς την αύξηση της καταναλωτικής πίστης και των πωλήσεων. Η ικανοποίηση που προκύπτει από την χρήση μιας υπηρεσίας μπορεί να προέλθει μέσα από την ικανοποίηση των εγγενών αναγκών που πρεσβεύει η θεωρία της αυτοδιάθεσης. Οι δύο διαστάσεις της παιχνιδοποίησης που έχουν βρεθεί ότι επηρεάζουν τις εγγενείς ανάγκες είναι το συναίσθημα της επίτευξης και της κοινωνικής εμπειρίας του χρήστη. Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει και να συγκρίνει την σχέση της επίτευξης και της κοινωνικής εμπειρίας με την ικανοποίηση στον κλάδο του τουρισμού και ειδικότερα σε εταιρείες που μέσα από τις ιστοσελίδες του παρέχουν υπηρεσίες ανεύρεσης και κράτησης τουριστικών καταλυμάτων. Για τους σκοπούς της έρευνας χρησιμοποιήθηκε τμήμα του έγκυρου ερωτηματολογίου GAMEFULQUEST. Οι απαντήσεις του ερωτηματολογίου δόθηκαν μέσω προσωπικής συνέντευξης σε 41 άτομα. Η στατιστική ανάλυση περιελάμβανε τις μεθόδους του συντελεστή συσχέτισης Pearson και τον έλεγχο Kruskal-Wallis. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν αφενός ότι η παιχνιδοποίηση συσχετίζεται με την ικανοποίηση και αφετέρου ότι αυτή η συσχέτιση μπορεί να οφείλεται και σε άλλους παράγοντες, οι οποίοι μπορεί να αλληλεπιδρούν με τις διαστάσεις τη παιχνιδοποίησης και επομένως με την ικανοποίηση του εν δυνάμει τουρίστα. Η παιχνιδοποίηση μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό επιχειρηματικό εργαλείο, το οποίο μπορεί να αυξήσει την εμπειρία του πελάτη που επιθυμεί να κάνει κράτηση καταλύματος μέσω διαδικτυακών τόπων ιδιαίτερα εάν συνδυαστεί με άλλες παραμέτρους που επηρεάζουν την διαδικασία απόφασης του.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠαιχνιδοποίησηel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΤαξιδιωτικές ιστοσελίδεςel
dc.subjectΕνοικιαζόμενα Καταλύματαel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.titleΗ διευρεύνηση της σχέσης της παιχνιδοποίησης με την ικανοποίηση πελατών ταξιδιωτικών ιστοσελίδων που υποστηρίζουν την ανεύρεση και κράτηση ενοικιαζόμενων καταλυμάτων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AtzemiSofiaMsc2021.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.