Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24948
Συγγραφέας: Καζέπη, Σταυρούλα
Τίτλος: Η διαμόρφωση ενιαίου εκπαιδευτικού προγράμματος, στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής, με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υπό το πρίσμα της διοίκησης έργων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμού
Επόπτης Καθηγητής: Σκιαδάς, Δημήτριος
Περίληψη: Στο παρόν κείμενο στόχος είναι να μελετηθούν οι δυνατότητες, οι μαθησιακές ανάγκες και οι κατευθυντήριες σχετικά με τα Δ.Ε.Ε.Π.Σ τεσσάρων ομάδων νηπίων: α) κουφά - βαρήκοα παιδιά β) παιδιά με μειωμένη – ολική τύφλωση γ) παιδιά με κινητικές δυσκολίες δ) παιδιά με τυπική ανάπτυξη. Πέρα απο τον καθορισμό των στοιχείων που αναφέρθηκαν για την κάθε ομάδα επιχειρείται και η μελέτη της δυνατότητας σύγκλισης αυτών σε ένα κοινό σχολικό κτίσμα με κοινή εκπαιδευτική διαδικασία. Ακριβώς λόγο των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών της κάθε ομάδας χρειάζεται και ένα ιδιαίτερο και εξελιγμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που θα ξεφεύγει απο το κλασικό τυπικό και θα βασίζεται σε ένα συστημικό μοντέλο εκπαίδευσης, θα εμβαθύνει στους πέντε βασικούς πυλώνες μάθησης αλλά θα επιχειρεί και την επέκτασή του σε ένα πρόγραμμα με κοινωνικές προεκτάσεις. Ένα τέτοιο εξελιγμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα απαιτεί και ένα αντίστοιχο σχολικό κτίριο που θα ολοκληρώνει και θα διευκολύνει την δράση του. Στο δεύτερο μέρος λοιπόν αυτής της εργασίας επιχειρείται να αναπτυχθεί ακριβώς αυτό. Ένα κτίριο που ξεφεύγει απο την κλασική, τυπική δομή τόσο στην αρχιτεκτονική αισθητική του κτιρίου, την τοποθέτηση των αιθουσών σε αυτό όσο και στην διαμόρφωσή τους εσωτερικά. Ένα κτίριο που πέρα από την αρχιτεκτονική του διαφορετικότητα θα παρουσιάζει και ένα οικολογικό χαρακτήρα. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος, το έργο μελετάται από την σκοπιά της διοίκησης έργων. Αναλύονται όλα τα απαραίτητα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν πρίν την παράδοση του έργου αλλά και τα βασικά σημεία που χρήζουν προσοχής μετά το πέρας της παράδοσης του έργου. Ολοκληρώνοντας περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το έργο μπορεί να εξασφαλίσει χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως υλοποίηση μίας από της βασικές πολιτικές της επιδιώξεις, αυτή της εκπαίδευσης και του μη αποκλεισμού βασισμένου σε διακρίσεις.
Λέξεις Κλειδιά: Ενιαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Ευρωπαϊκή Ενωση
Διοίκηση Έργων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KazepiStauroulaMsc2021.pdf1.15 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.