Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣκιαδάς, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚαζέπη, Σταυρούλαel
dc.date.accessioned2021-01-18T17:15:16Z-
dc.date.available2021-01-18T17:15:16Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24948-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΣτο παρόν κείμενο στόχος είναι να μελετηθούν οι δυνατότητες, οι μαθησιακές ανάγκες και οι κατευθυντήριες σχετικά με τα Δ.Ε.Ε.Π.Σ τεσσάρων ομάδων νηπίων: α) κουφά - βαρήκοα παιδιά β) παιδιά με μειωμένη – ολική τύφλωση γ) παιδιά με κινητικές δυσκολίες δ) παιδιά με τυπική ανάπτυξη. Πέρα απο τον καθορισμό των στοιχείων που αναφέρθηκαν για την κάθε ομάδα επιχειρείται και η μελέτη της δυνατότητας σύγκλισης αυτών σε ένα κοινό σχολικό κτίσμα με κοινή εκπαιδευτική διαδικασία. Ακριβώς λόγο των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών της κάθε ομάδας χρειάζεται και ένα ιδιαίτερο και εξελιγμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που θα ξεφεύγει απο το κλασικό τυπικό και θα βασίζεται σε ένα συστημικό μοντέλο εκπαίδευσης, θα εμβαθύνει στους πέντε βασικούς πυλώνες μάθησης αλλά θα επιχειρεί και την επέκτασή του σε ένα πρόγραμμα με κοινωνικές προεκτάσεις. Ένα τέτοιο εξελιγμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα απαιτεί και ένα αντίστοιχο σχολικό κτίριο που θα ολοκληρώνει και θα διευκολύνει την δράση του. Στο δεύτερο μέρος λοιπόν αυτής της εργασίας επιχειρείται να αναπτυχθεί ακριβώς αυτό. Ένα κτίριο που ξεφεύγει απο την κλασική, τυπική δομή τόσο στην αρχιτεκτονική αισθητική του κτιρίου, την τοποθέτηση των αιθουσών σε αυτό όσο και στην διαμόρφωσή τους εσωτερικά. Ένα κτίριο που πέρα από την αρχιτεκτονική του διαφορετικότητα θα παρουσιάζει και ένα οικολογικό χαρακτήρα. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος, το έργο μελετάται από την σκοπιά της διοίκησης έργων. Αναλύονται όλα τα απαραίτητα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν πρίν την παράδοση του έργου αλλά και τα βασικά σημεία που χρήζουν προσοχής μετά το πέρας της παράδοσης του έργου. Ολοκληρώνοντας περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το έργο μπορεί να εξασφαλίσει χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως υλοποίηση μίας από της βασικές πολιτικές της επιδιώξεις, αυτή της εκπαίδευσης και του μη αποκλεισμού βασισμένου σε διακρίσεις.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕνιαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμαel
dc.subjectΕυρωπαϊκή Ενωσηel
dc.subjectΔιοίκηση Έργωνel
dc.titleΗ διαμόρφωση ενιαίου εκπαιδευτικού προγράμματος, στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής, με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υπό το πρίσμα της διοίκησης έργων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμούel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KazepiStauroulaMsc2021.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.