Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22010
Συγγραφέας: Λύμπου, Βικτωρία
Τίτλος: Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1 επιπέδυ στις Τ.Π.Ε.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δασκάλων και νηπιαγωγών που συμμετείχαν στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά με νέα δομή το διάστημα Μάιου-Ιουνίου 2017. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών απορρέουν από το βαθμό ικανοποίησής τους τόσο από την οργάνωση του προγράμματος όσο και από τη συνεργασία τους με τον επιμορφωτή. Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα από Νοέμβριο 2017 ως Ιανουάριο 2018. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν τριάντα (30) επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί της συστάδας Β1.4, που συμμετείχαν στην 1η περίοδο επιμόρφωσης Τ.Π.Ε. Στο δείγμα συμπεριλήφθησαν και τρεις (3) επιμορφωτές Β επιπέδου Τ.Π.Ε, προκειμένου να ενισχύσουν ή να διαψεύσουν τις απόψεις των επιμορφούμενων. Ως ερευνητικό εργαλείο αξιοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη για το σύνολο των ερωτηθέντων. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται πως οι εκπαιδευτικοί είναι ικανοποιημένοι από τη νέα δομή της επιμόρφωσης Β επιπέδου Τ.Π.Ε. και από τη συνεργασία τους με τον επιμορφωτή. Αναφορικά με τα κίνητρα συμμετοχής σε μεγάλο ποσοστό συμμετέχουν για την απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων συνδυαστικά με την επιθυμία απόκτησης του πιστοποιητικού της επιμόρφωσης για μελλοντική επαγγελματική εξέλιξη. Αναφορικά με το ωρολόγιο πρόγραμμα της επιμόρφωσης θεωρούν πως ήταν αρκετά κουραστικό, άποψη που ενισχύεται και από τις συνεντεύξεις των επιμορφωτών. Επίσης, συμφωνούν πως ο όγκος του επιμορφωτικού υλικού ήταν αρκετά μεγάλος και ήταν δύσκολο να καλυφθεί στις προβλεπόμενες διδακτικές ώρες. Ωστόσο, οι εργασίες δεν δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τους επιμορφούμενους ενώ σχολιάζουν θετικά το γεγονός πως υπήρχε η δυνατότητα της επιλογής. Τέλος, φαίνεται πως είναι δυσαρεστημένοι από το γεγονός πως οι εξετάσεις πιστοποίησης δεν δόθηκαν αμέσως μετά την επιμόρφωση και εμφανίζονται επιφυλακτικοί για την επιτυχία τους σε αυτές.
Λέξεις Κλειδιά: Επιμόρωση εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτική φιλοσοφία
Β1 Επίπεδο Τ.Π.Ε.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
LybouVictoriaMsc2018.pdf1.49 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons