Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςe
dc.contributor.authorΛύμπου, Βικτωρίαel
dc.date.accessioned2018-06-11T07:25:45Z-
dc.date.available2018-06-11T07:25:45Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22010-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δασκάλων και νηπιαγωγών που συμμετείχαν στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά με νέα δομή το διάστημα Μάιου-Ιουνίου 2017. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών απορρέουν από το βαθμό ικανοποίησής τους τόσο από την οργάνωση του προγράμματος όσο και από τη συνεργασία τους με τον επιμορφωτή. Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα από Νοέμβριο 2017 ως Ιανουάριο 2018. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν τριάντα (30) επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί της συστάδας Β1.4, που συμμετείχαν στην 1η περίοδο επιμόρφωσης Τ.Π.Ε. Στο δείγμα συμπεριλήφθησαν και τρεις (3) επιμορφωτές Β επιπέδου Τ.Π.Ε, προκειμένου να ενισχύσουν ή να διαψεύσουν τις απόψεις των επιμορφούμενων. Ως ερευνητικό εργαλείο αξιοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη για το σύνολο των ερωτηθέντων. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται πως οι εκπαιδευτικοί είναι ικανοποιημένοι από τη νέα δομή της επιμόρφωσης Β επιπέδου Τ.Π.Ε. και από τη συνεργασία τους με τον επιμορφωτή. Αναφορικά με τα κίνητρα συμμετοχής σε μεγάλο ποσοστό συμμετέχουν για την απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων συνδυαστικά με την επιθυμία απόκτησης του πιστοποιητικού της επιμόρφωσης για μελλοντική επαγγελματική εξέλιξη. Αναφορικά με το ωρολόγιο πρόγραμμα της επιμόρφωσης θεωρούν πως ήταν αρκετά κουραστικό, άποψη που ενισχύεται και από τις συνεντεύξεις των επιμορφωτών. Επίσης, συμφωνούν πως ο όγκος του επιμορφωτικού υλικού ήταν αρκετά μεγάλος και ήταν δύσκολο να καλυφθεί στις προβλεπόμενες διδακτικές ώρες. Ωστόσο, οι εργασίες δεν δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τους επιμορφούμενους ενώ σχολιάζουν θετικά το γεγονός πως υπήρχε η δυνατότητα της επιλογής. Τέλος, φαίνεται πως είναι δυσαρεστημένοι από το γεγονός πως οι εξετάσεις πιστοποίησης δεν δόθηκαν αμέσως μετά την επιμόρφωση και εμφανίζονται επιφυλακτικοί για την επιτυχία τους σε αυτές.el
dc.format.extent192el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπιμόρωση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕκπαιδευτική φιλοσοφίαel
dc.subjectΒ1 Επίπεδο Τ.Π.Ε.el
dc.titleΣτάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1 επιπέδυ στις Τ.Π.Ε.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LybouVictoriaMsc2018.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons