Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20018
Author: Θανοπούλου, Βασιλική
Title: Χρήση του Instagram στον κλάδο της μόδας και η επιρροή του στη συμπεριφορά καταναλωτών
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μαρία
Abstract: Καθώς φαίνεται ότι το instagram αποτελεί πλέον ένα βασικό εργαλείο στρατηγικής μάρκετινγκ για όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που ανήκουν στον κλάδο της μόδας, μέσα από αυτή την έρευνα έγινε προσπάθεια να μελετηθεί η επιρροή των διάφορων κινήσεων μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στον κλάδο αυτό. Καθώς το instagram είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που βασίζεται στην εικόνα και οι επιχειρήσεις στο χώρο της μόδας προσπαθούν να επικοινωνήσουν με το καταναλωτικό τους κοινό μέσα από αυτές, κρίθηκε ότι θα είχε σημασία να μελετηθεί τι αντίκτυπο έχουν τελικώς οι δημοσιεύσεις στο instagram στη στάση των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκε η επιρροή των διαφόρων κινήσεων μάρκετινγκ μιας επιχείρησης πώλησης ρούχων μέσω instagram στους followers της και τι αποτέλεσμα επέφεραν στο word of mouth, στη δέσμευση των καταναλωτών με την επιχείρηση και στην αγοραστική τους απόφαση. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν οι συνεντεύξεις από δέκα followers του καταστήματος και το συμπέρασμα που προέκυψε είναι ότι οι κινήσεις της επιχείρησης μέσω instagram έχουν άμεση επιρροή στη συμπεριφορά των καταναλωτών της. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτή την έρευνα δεν οδηγούν σε γενικεύσεις.
Keywords: Social media
Συμπεριφορά καταναλωτή
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Instagram
Fashion
Μόδα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThanopoulouVasilikiMsc2017.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.