Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.031 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Η σχέση της μουσικής ακουστικότητας και της φωνημικής διάκρισης σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΓουναροπούλου, Σπυριδούλα
2017Η επίδραση της αυτοαντίληψης στην ικανότητα αναγνώρισης των συναισθημάτων σε μαθητές της Α/θμιας εκπαίδευσης με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίεςΤσιαμούλου, Ελένη
2017Φιλικές σχέσεις ατόμων με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: διαφοροποιήσεις κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης τουςΠαπαδοπούλου, Αθηνά
2019Συγκριτική μελέτη των στάσεων των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης απέναντι στην εκπαιδευτική συμπερίληψη αλλοδαπών μαθητών και μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίεςΠαυλίδου, Χρυσάνθη
2019Τα επίπεδα άγχους των γονέων παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : συσχέτιση με την ποιότητα ζωής και την ικανοποίηση από τη ζωήΓερουλίδου, Δέσποινα-Χρυσοβαλάντου
2019Η κοινωνική συμπερίληψη στο γενικό σχολείο: απόψεις των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σχετικά με τη συνύπαρξη και συνεργασία παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/ αναπηρίες, τόσο στη διάρκεια του μαθήματος, όσο και στο διάλειμμαΠρουσινούδη, Νίκη
2019Η σχέση της μουσικής ακουστικότητας και της φωνολογικής ενημερότητας σε μαθητές με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες /ή/ και αναπηρία:μια διερευνητική μελέτηΠαρθενίδης, Δημήτριος
2019Πώς αξιολογούν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης τους μαθητές τους και πώς λαμβάνουν αποφάσεις για τη δόμηση της διδασκαλίας;Πέσιου, Ευαγγελία