Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.048 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Ποιες διδακτικές επιλογές κάνουν οι εκπαιδευτικοί του γενικού σχολείου για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αποτυχαίνουν στην επίλυση αριθμητικών προβλημάτων;Τσιμπρή, Ελένη
2017Συμπερίληψη, αυτοαποτελεσματικότητα και εφαρμόσιμες προσαρμογές συμπερίληψης για τη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: πεποιθήσεις εκπαιδευτικών της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ελληνικό σχολείοΚατάκη, Χριστίνα
2017Οι επιδράσεις λεκτικής και συντακτικής απλούστευσης κειμένου στην αναγνωστική κατανόηση μαθητών της Αγγλικής ως δεύτερης γλώσσας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΒαλτζίδου, Αλεξάνδρα
2017Κοινωνική συμπερίληψη των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο δημοτικό σχολείοΠαντέλογλου, Βασιλική
2017Γνώσεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για την ανάπτυξη της έννοιας του αριθμού και τη διδασκαλία της σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΣαρηκυριακίδου, Ελισάβετ
2020Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής και ειδικής αγωγής για τη διδασκαλία δίγλωσσων μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΒαλμά, Μαρία
2020Αξιολόγηση εννοιολογικής και διαδικαστικής γνώσης εκτέλεσης πράξεων με κλάσματα, σε μαθητές χωρίς ειδικές ανάγκες και μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.Ρούζιου, Ευγενία