Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.048 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή της στις στάσεις των καταναλωτώνΚωτσοπούλου, Χριστίνα
2020Η απεικόνιση του προσωπικού στην εταρική διαφήμιση : ο ρόλος της στην διαφημιστική αποτελεσματικότηταΚατσαμπή, Στέλλα - Λουΐζα
2020Μάρκετινγκ προϊόντων τοπικής ονομασίας προέλευσης: μια προσπάθεια περιγραφής της αντιλαμβανόμενης αξίας τους μέσα από την περιγραφή περιπτώσεων μελέτηςΚαρτσοβίτης, Γεώργιος
2021Οι αντιδράσεις και οι εμπειρίες των καταναλωτών στις ενέργειες τεχνητής νοημοσύνης του μάρκετινγκΣκράπας, Κωνσταντίνος
2022Χορηγίες στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου και διαμόρφωση αγοραστικής συμπεριφοράς φιλάθλωνΑποστολίδης, Ευστράτιος
2022Πως επηρεάζουν τα fake news την επωνυμία των brandsΙορδανίδου, Αλεξάνδρα
2023Η επίδραση των influencers στην καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπωνΑλεξανδρόπουλος, Αλέξανδρος
2023Ο ρόλος του βίντεο και του creator-driven περιεχομένου στη διαφήμιση στα social media: η περίπτωση του TikTok.Μαλαθουνιάδης, Ιωάννης
2024Μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα - H συμβολή του στην αξία της επωνυμίας.Μαυρουδή, Ιωάννα
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.048 seconds).
  • previous
  • 1
  • next