Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29399
Author: Μαλαθουνιάδης, Ιωάννης
Title: Ο ρόλος του βίντεο και του creator-driven περιεχομένου στη διαφήμιση στα social media: η περίπτωση του TikTok.
Alternative Titles: The role of video and creator-driven content in social media advertising: the case of TikTok.
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Μαυραγάνη, Ελένη
Abstract: Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν πληροφορίες έχει αλλάξει ραγδαία τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την κυριαρχία νέων πλατφόρμων. Αυτή η τάση έχει σημαντικές επιπτώσεις στη διαφήμιση και την επικοινωνία των επιχειρήσεων. Από τότε που εμφανίστηκαν τα πρώτα διαφημιστικά banners, η διαφήμιση στο Διαδίκτυο έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη και αντιπροσωπεύει πλέον σημαντικό μέρος του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών. Με τον πολλαπλασιασμό των διαδικτυακών διαφημιστικών εργαλείων, η έρευνα στον τομέα έχει επίσης εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου. Για να αντικατοπτρίσει αυτές τις εξελίξεις, η παρούσα μελέτη συνοψίζει πάνω από 50 άρθρα σχετικά με τη διαδικτυακή διαφήμιση και συγκεκριμένα με το βίντεο- περιεχόμενο. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, πραγματοποιήθηκε έρευνα στις διαφημιστικές εκστρατείες που πραγματοποίησε μια ελληνική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιώντας βίντεο στο TikTok, ώστε να διερευνηθεί η επίδραση του χαρακτήρα του περιεχομένου στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Μελετήθηκε ένα δείγμα 158 διαφημίσεων στο TikTok, που προβλήθηκαν στο μέσο το 2022 και το 2023, και είχα σκοπό την επίτευξη πωλήσεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Η έρευνα κατέληξε στο ότι η αναφορά στην τιμή και σε προσφορές λειτουργεί θετικά στο να εγείρει το ενδιαφέρων των χρηστών του TikTok, ενώ ο ρομαντισμός και το χιούμορ φαίνεται να μη συσχετίζονται με αποτελέσματα σε σχέση με αύξηση clicks ή πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας τη θέση πώς η επίδραση τους είναι έμμεση, μέσω της πρόκλησης συναισθημάτων ή της δημιουργίας θετικών στάσεων. Συμπερασματικά, φαίνεται ότι το περιεχόμενο βίντεο που απευθύνεται αποτελεσματικά στους χρήστες, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό διαφημιστικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις.
Keywords: Μάρκετινγκ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MalathouniadisIoannisMsc2023.pdf9.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.