Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14816
Συγγραφέας: Βασιλειάδου, Σοφία
Τίτλος: Η αξιολόγηση της απόδοσης στον τομέα της φιλοξενίας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βούζας, Φώτιος
Περίληψη: Το ανθρώπινο στοιχείο αποτελεί παράγοντα καθοριστικής σημασίας στην βιομηχανία της φιλοξενίας όσον αφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, στην ικανοποίηση των πελατών, στην δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, και στην αποδοτικότητα των οργανισμών γενικότερα. Η επιτυχής υποκίνηση και δέσμευση των υπαλλήλων ως προς την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της επιχείρησης μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την εφαρμογή και διαχείριση συστημάτων διοίκησης ανθρωπίνων πόρων. Οι αξιολογήσεις της απόδοσης αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία που χρησιμοποιούνται κατά την διαδικασία οργάνωσης και ελέγχου μιας επιχείρησης και ιδιαιτέρα στον τομέα τη φιλοξενίας ο οποίος παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω της υψηλής συχνότητας αλλαγής του προσωπικού. Στην παρούσα εργασία γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τον σκοπό και τις μεθόδους της αξιολόγησης, εξετάζεται η εφαρμογή και η αποδοτικότητα των συστημάτων αυτών στον τομέα της φιλοξενίας σύμφωνα με παλαιότερες έρευνες και τέλος διερευνάται με την μέθοδο της συνέντευξης η εφαρμογή των συστημάτων αυτών στην Ελληνική πραγματικότητα.
Λέξεις Κλειδιά: Αξιολόγηση της απόδοσης
Τουρισμός
Ξενοδοχειακός τομέας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VasileiadouSophiaMsc2012.pdf490.8 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons