Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14816
Author: Βασιλειάδου, Σοφία
Title: Η αξιολόγηση της απόδοσης στον τομέα της φιλοξενίας.
Date Issued: 2012
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βούζας, Φώτιος
Abstract: Το ανθρώπινο στοιχείο αποτελεί παράγοντα καθοριστικής σημασίας στην βιομηχανία της φιλοξενίας όσον αφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, στην ικανοποίηση των πελατών, στην δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, και στην αποδοτικότητα των οργανισμών γενικότερα. Η επιτυχής υποκίνηση και δέσμευση των υπαλλήλων ως προς την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της επιχείρησης μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την εφαρμογή και διαχείριση συστημάτων διοίκησης ανθρωπίνων πόρων. Οι αξιολογήσεις της απόδοσης αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία που χρησιμοποιούνται κατά την διαδικασία οργάνωσης και ελέγχου μιας επιχείρησης και ιδιαιτέρα στον τομέα τη φιλοξενίας ο οποίος παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω της υψηλής συχνότητας αλλαγής του προσωπικού. Στην παρούσα εργασία γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τον σκοπό και τις μεθόδους της αξιολόγησης, εξετάζεται η εφαρμογή και η αποδοτικότητα των συστημάτων αυτών στον τομέα της φιλοξενίας σύμφωνα με παλαιότερες έρευνες και τέλος διερευνάται με την μέθοδο της συνέντευξης η εφαρμογή των συστημάτων αυτών στην Ελληνική πραγματικότητα.
Keywords: Αξιολόγηση της απόδοσης
Τουρισμός
Ξενοδοχειακός τομέας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VasileiadouSophiaMsc2012.pdf490.8 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons