Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14289
Συγγραφέας: Νικολαίδης, Δημήτριος
Τίτλος: Λειτουργικές στρατηγικές διατήρησης πελατείας των μελών δικτύου franchise για τη διαμόρφωση στρατηγικής του δικαιοπαρόχου. Η περίπτωση της αλυσίδας franchise της Auto vision IKTEO AE
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να μελετήσει τις λειτουργικές στρατηγικές και πρακτικές διαχείρησης πελατείας που αναπτύχθηκαν από τους δικαιοδόχους της εταιρίας Autovision στο χώρο των υπηρεσιών τεχνικού ελέγχου οχημάτων και να αποδείξει ποιές από τις στρατηγικές που ακολουθούνται, από τα καταστήματα που ερευνήθηκαν, συνεισφέρουν σε ένα υψηλό βαθμό διατηρησιμότητας πελατών. Για το σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε ένα εννοιολογικό πλαίσιο, με βάση τη βιβλιογραφία, Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από μια σειρά ημιδομημένων συνεντεύξεων με διευθυντές ή ιδιοκτήτες μελών του δικτύου franchise της εταιρίας με τη βοήθεια ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε για το σκοπό αυτό. Τα ευρήματα της έρευνας αποτελούν πολύτιμα πρωτογενή δεδομένα για τον κλάδο του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων εξαιτίας του ότι πρόκειται για ένα νέο και αναδυόμενο τομέα στην Ελλάδα.
Λέξεις Κλειδιά: Λειτουργικές στρατηγικές
Διατήρηση πελατείας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
NikolaidisDimitriosMbaex2007.pdf987.57 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.