Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14289
Author: Νικολαίδης, Δημήτριος
Title: Λειτουργικές στρατηγικές διατήρησης πελατείας των μελών δικτύου franchise για τη διαμόρφωση στρατηγικής του δικαιοπαρόχου. Η περίπτωση της αλυσίδας franchise της Auto vision IKTEO AE
Date Issued: 2011
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να μελετήσει τις λειτουργικές στρατηγικές και πρακτικές διαχείρησης πελατείας που αναπτύχθηκαν από τους δικαιοδόχους της εταιρίας Autovision στο χώρο των υπηρεσιών τεχνικού ελέγχου οχημάτων και να αποδείξει ποιές από τις στρατηγικές που ακολουθούνται, από τα καταστήματα που ερευνήθηκαν, συνεισφέρουν σε ένα υψηλό βαθμό διατηρησιμότητας πελατών. Για το σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε ένα εννοιολογικό πλαίσιο, με βάση τη βιβλιογραφία, Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από μια σειρά ημιδομημένων συνεντεύξεων με διευθυντές ή ιδιοκτήτες μελών του δικτύου franchise της εταιρίας με τη βοήθεια ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε για το σκοπό αυτό. Τα ευρήματα της έρευνας αποτελούν πολύτιμα πρωτογενή δεδομένα για τον κλάδο του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων εξαιτίας του ότι πρόκειται για ένα νέο και αναδυόμενο τομέα στην Ελλάδα.
Keywords: Λειτουργικές στρατηγικές
Διατήρηση πελατείας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NikolaidisDimitriosMbaex2007.pdf987.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.