ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 61 έως 80 από 227
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2014Νούς εγκέφαλος και εκπαίδευση.Τέλλος, Γεώργιος
2014Ανάπτυξη και αξιολόγηση πολυαισθητηριακής εφαρμογής για τη γνώση του χώρου από άτομα με τύφλωση.Κουκουρίκος, Παναγιώτης
2014Η ιστορία της επιστήμης, μια παρήγορη μελέτη και η προσφορά της στην εκπαίδευση. Με την ματιά του Julian Huxley.Γρηγοριάδου, Ισμήνη
2014Αξιολόγηση Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.Παπαευσταθίου, Ελπίς
2014Σύγκριση Διαγνωστικής αξιοπιστίας-ακρίβειας μεταξύ των κριτηρίων Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) του DSM-IV, ICD-10 και των Κριτηρίων Παυλίδη σε ενήλικους.Κώνα, Βασιλική
2014Στάσεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής δημοτικής εκπαίδευσης ως προς τη συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) – Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό (Υ.Λ.Α.)Αθανάσογλου, Ελένη
2013Σύγκριση γνώσης γονέων και εκπαιδευτικών στα συμπτώματα της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής, υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) στην προσχολική ηλικία.Δεληγιαννίδου, Αναστασία
2014Σύγκριση της μέτρησης με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα με παραδοσιακές διαδικασίες επιλογής διδακτικών μεθόδων για άτομα με ειδικές ανάγκες.Μοναχού, Χαρίκλεια
2014Διαστάσεις συνεργασίας εκπαιδευτικών και ψυχολόγων στο πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για άτομα με ειδικές ανάγκες.Τσαπουτζόγλου, Μαλαματή
2013Ανάπτυξη και αξιολόγηση συστήματος προβολής διαγραμμάτων σε άτομα με πρόβλημα όρασης με χρήση απτικής συσκευής χαμηλού κόστους.Αντωνιάδης, Γεώργιος Α.
2013Η διάσπαση προσοχής-υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) στο γενικό πληθυσμό των εφήβων: συσχετίσεις με την αυτο-εκτίμηση και τη σχολική επίδοση.Τόλιου, Ελένη
2013Η συναισθηματική νοημοσύνη και η εργασιακή δέσμευση των διευθυντών/προϊσταμένων επηρεάζει την επαγγελματική ικανοποίηση των υφισταμένων τους; Εμπειρική μελέτη στο διοικητικό προσωπικό μιας πανεπιστημιακής μονάδας.Καραμπατάκη, Φωτεινή
2012Διερεύνηση των προϋποθέσεων που επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή της βιωματικής εκπαίδευσης σε ενδο-επιχειρησιακά εκπαιδευτικά προγράμματα ενηλίκων στους κλάδους του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.Αζαρία, Αλμπέρτος Χ.
2014Στρατηγικές γλωσσικής εκμάθησης, συναισθηματική νοημοσύνη και στόχοι επίτευξης ενηλίκων, κατά την εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας.Λαλιώτη, Μαρίνα
2014Το φάσμα της αστεγίας στην Ελλάδα της κρίσης, μια νέα πρόκληση για την εκπαίδευση ενηλίκων.Αντωνίου, Κωνσταντινιά
2014Πρωτεϊκή καριέρα και οργανωσιακή δέσμευση: σύγκριση μεταξύ των εργαζομένων στον ελληνικό δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.Χρηστίδης, Βασίλειος
2013Η ηθική παρενόχληση των δημοσίων υπαλλήλων στον εργασιακό χώρο και η σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αντιμετώπιση του φαινομένου.Ζιγρικά, Ευαγγελία
2014Η μέθοδος του Σωκράτη και η σημασία της στην εκπαίδευση ενηλίκων.Τσίφα, Βασιλική
2014Επαγγελματική ικανοποίηση και επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής.Πετρίδου, Γεωργία
2014Σύγκριση της ποιότητας επαγγελματικής ζωής των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής: μια διερευνητική μελέτη.Αλβανού, Κυριακή
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 61 έως 80 από 227

Πρόσφατες Υποβολές

Ο αυτοπροσδιορισμός των ατόμων με πρόβλημα όρασης

Τα κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων (ΚΕΕ) ως θεσμός συνεχιζόμενης εκπαίδευσης & κατάρτισης: εξέλιξη και προοπτική

Σχεδιασμός και εφαρμογή στρατηγικών αυτορρύθμισης της συμπεριφοράς σε μαθητές με μέτρια νοητική αναπηρία

Αυτεπάρκεια και δυσκολίες λήψης απόφασης για τη σταδιοδρομία. Η περίπτωση των φοιτητών και φοιτητριών της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Η Δια Βίου Μάθηση στις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας.