Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/388
Συγγραφέας: Λιούτας, Αστέριος
Τίτλος: Μελέτη και ανάπτυξη, με τη χρήση της τεχνολογίας πολυμέσων, (hypermedia-multimedia) ενός περιβάλλοντος διδασκαλίας με εφαρμογή στη στατιστική
Αλλοι τίτλοι: Study and development, using multimedia technology, of a learning environment, applicable on statistics teaching
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005
Τμήμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)
Επόπτης Καθηγητής: Παπαδημητρίου, Γιάννης
Περίληψη: Η διατριβή επικεντρώνει το ενδιαφέρον στη μελέτη των εκπαιδευτικών πολυμέσων και συγκεκριμένα στους παράγοντες εκείνους που χαρακτηρίζονται σημαντικοί για την θετική αποτελεσματικότητά τους στην εκπαίδευση, καθώς επίσης και στα συγγραφικά συστήματα για τη δημιουργία εκπαιδευτικών πολυμεσικών περιβαλλόντων. Σκοπός της έρευνας είναι να προτείνει ένα μεθοδολογικό πλαίσιο για τη δημιουργία πολυμεσικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων, το οποίο ενσωματώνει μηχανισμούς δημιουργίας πολυμεσικών στοιχείων καθώς και παιδαγωγική υποστήριξη. Η κύρια συνεισφορά της διατριβής συνίσταται στην ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού πλαισίου δημιουργίας εκπαιδευτικών πολυμεσικών περιβαλλόντων. Επίσης, συμβολή της διατριβής λογίζεται η εφαρμογή του παραπάνω μεθοδολογικού πλαισίου σε ένα πειραματικό περιβάλλον δημιουργίας πολυμεσικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων.
The primary interest of this dissertation is focused on the study of the use of multimedia technology in educational settings and particularly on those parameters that are being recognized as important for the positive outcomes of educational multimedia. Also studied were the authoring tools used for the implementation of such educational environments. The purpose of the dissertation is to propose a methodological framework for the implementation of educational multimedia environments that relies on the above observations. The proposed framework has been implemented into an experimental educational multimedia authoring tool. The main contribution of the dissertation consists in the development of a concise pedagogical methodology for the design and implementation of educational multimedia environments as well as its implementation as an experimental authoring tool.
Λέξεις Κλειδιά: Πολυμέσα
Υπερμέσα
Εκπαιδευτική τεχνολογία
Συγγραφικά εργαλεία
Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
Multimedia
Hypermedia
Educational technology
Authoring tools
Educational environments
Πληροφορίες: Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.
Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.155-165).
015/2005
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Lioutaslicense.pdfΔήλωση αποδέσμευσης (Ελεγχόμενη πρόσβαση)218.82 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
lioutas.pdf1.71 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.