Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΛιούτας, Αστέριοςel
dc.date.accessioned2006-10-19T05:10:30Z-
dc.date.available2006-10-19T05:10:30Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/388-
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.155-165).el
dc.description015/2005el
dc.description.abstractΗ διατριβή επικεντρώνει το ενδιαφέρον στη μελέτη των εκπαιδευτικών πολυμέσων και συγκεκριμένα στους παράγοντες εκείνους που χαρακτηρίζονται σημαντικοί για την θετική αποτελεσματικότητά τους στην εκπαίδευση, καθώς επίσης και στα συγγραφικά συστήματα για τη δημιουργία εκπαιδευτικών πολυμεσικών περιβαλλόντων. Σκοπός της έρευνας είναι να προτείνει ένα μεθοδολογικό πλαίσιο για τη δημιουργία πολυμεσικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων, το οποίο ενσωματώνει μηχανισμούς δημιουργίας πολυμεσικών στοιχείων καθώς και παιδαγωγική υποστήριξη. Η κύρια συνεισφορά της διατριβής συνίσταται στην ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού πλαισίου δημιουργίας εκπαιδευτικών πολυμεσικών περιβαλλόντων. Επίσης, συμβολή της διατριβής λογίζεται η εφαρμογή του παραπάνω μεθοδολογικού πλαισίου σε ένα πειραματικό περιβάλλον δημιουργίας πολυμεσικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων.el
dc.description.abstractThe primary interest of this dissertation is focused on the study of the use of multimedia technology in educational settings and particularly on those parameters that are being recognized as important for the positive outcomes of educational multimedia. Also studied were the authoring tools used for the implementation of such educational environments. The purpose of the dissertation is to propose a methodological framework for the implementation of educational multimedia environments that relies on the above observations. The proposed framework has been implemented into an experimental educational multimedia authoring tool. The main contribution of the dissertation consists in the development of a concise pedagogical methodology for the design and implementation of educational multimedia environments as well as its implementation as an experimental authoring tool.en
dc.description.statementofresponsibilityΑστέριος Α. Λιούταςel
dc.format.extent165 σ .el
dc.format.extent13007614 bytes-
dc.format.extent1749836 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/postscript-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΠολυμέσαel
dc.subjectΥπερμέσαel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectΣυγγραφικά εργαλείαel
dc.subjectΕκπαιδευτικά περιβάλλονταel
dc.subjectMultimediaen
dc.subjectHypermediaen
dc.subjectEducational technologyen
dc.subjectAuthoring toolsen
dc.subjectEducational environmentsen
dc.titleΜελέτη και ανάπτυξη, με τη χρήση της τεχνολογίας πολυμέσων, (hypermedia-multimedia) ενός περιβάλλοντος διδασκαλίας με εφαρμογή στη στατιστικήel
dc.title.alternativeStudy and development, using multimedia technology, of a learning environment, applicable on statistics teachingen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΚάτος, Αναστάσιοςel
dc.contributor.committeememberΜανιτσάρης, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeememberΠέκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeememberΣατρατζέμη, Μαρία Αικατερίνηel
dc.contributor.committeememberΠαπαναστασίου, Δημήτριοςel
dc.contributor.committeememberΜακρίδου-Μπούσιου, Δέσποιναel
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)el
Appears in Collections:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lioutaslicense.pdfΔήλωση αποδέσμευσης (Ελεγχόμενη πρόσβαση)218.82 kBAdobe PDFView/Open
lioutas.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.