Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30079
Συγγραφέας: Πασχάλης, Αλέξανδρος
Τίτλος: Επιχειρηματικότητα και λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών: διερεύνηση γνώσεων και στάσεων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης απέναντι στη τεχνητή νοημοσύνη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμού
Επόπτης Καθηγητής: Μπιτζένης, Αριστείδης
Περίληψη: Η Τεχνητή Νοημοσύνη (TN) γίνεται όλο και περισσότερο αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας ζωής, επηρεάζοντας τομείς όπως την υγεία, την οικονομική δραστηριότητα, την ασφάλεια, την εκπαίδευση και εν γένει τη δημόσια λειτουργία και ζωή. Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση ανοίγει ένα νέο πεδίο για εξατομικευμένη μάθηση, έξυπνα συστήματα διδασκαλίας και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Ωστόσο, αρχικά, η υιοθέτηση και στη συνέχεια η ένταξη της τεχνητής νοημοσύνης στο εκπαιδευτικό σύστημα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατανόηση και τη στάση των εκπαιδευτικών απέναντι σε αυτήν την αναδυόμενη τεχνολογία.
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί
Απόψεις
Παρανοήσεις
Προκαταλήψεις
Στάση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PaschalisAlexandrosMsc2023.pdf831.93 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons