Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπιτζένης, Αριστείδηςel
dc.contributor.authorΠασχάλης, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2024-01-22T10:04:25Z-
dc.date.available2024-01-22T10:04:25Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30079-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ Τεχνητή Νοημοσύνη (TN) γίνεται όλο και περισσότερο αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας ζωής, επηρεάζοντας τομείς όπως την υγεία, την οικονομική δραστηριότητα, την ασφάλεια, την εκπαίδευση και εν γένει τη δημόσια λειτουργία και ζωή. Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση ανοίγει ένα νέο πεδίο για εξατομικευμένη μάθηση, έξυπνα συστήματα διδασκαλίας και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Ωστόσο, αρχικά, η υιοθέτηση και στη συνέχεια η ένταξη της τεχνητής νοημοσύνης στο εκπαιδευτικό σύστημα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατανόηση και τη στάση των εκπαιδευτικών απέναντι σε αυτήν την αναδυόμενη τεχνολογία.el
dc.format.extent179el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΑπόψειςel
dc.subjectΠαρανοήσειςel
dc.subjectΠροκαταλήψειςel
dc.subjectΣτάσηel
dc.titleΕπιχειρηματικότητα και λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών: διερεύνηση γνώσεων και στάσεων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης απέναντι στη τεχνητή νοημοσύνηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμούel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaschalisAlexandrosMsc2023.pdf831.93 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons