Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29399
Συγγραφέας: Μαλαθουνιάδης, Ιωάννης
Τίτλος: Ο ρόλος του βίντεο και του creator-driven περιεχομένου στη διαφήμιση στα social media: η περίπτωση του TikTok.
Αλλοι τίτλοι: The role of video and creator-driven content in social media advertising: the case of TikTok.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Μαυραγάνη, Ελένη
Περίληψη: Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν πληροφορίες έχει αλλάξει ραγδαία τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την κυριαρχία νέων πλατφόρμων. Αυτή η τάση έχει σημαντικές επιπτώσεις στη διαφήμιση και την επικοινωνία των επιχειρήσεων. Από τότε που εμφανίστηκαν τα πρώτα διαφημιστικά banners, η διαφήμιση στο Διαδίκτυο έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη και αντιπροσωπεύει πλέον σημαντικό μέρος του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών. Με τον πολλαπλασιασμό των διαδικτυακών διαφημιστικών εργαλείων, η έρευνα στον τομέα έχει επίσης εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου. Για να αντικατοπτρίσει αυτές τις εξελίξεις, η παρούσα μελέτη συνοψίζει πάνω από 50 άρθρα σχετικά με τη διαδικτυακή διαφήμιση και συγκεκριμένα με το βίντεο- περιεχόμενο. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, πραγματοποιήθηκε έρευνα στις διαφημιστικές εκστρατείες που πραγματοποίησε μια ελληνική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιώντας βίντεο στο TikTok, ώστε να διερευνηθεί η επίδραση του χαρακτήρα του περιεχομένου στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Μελετήθηκε ένα δείγμα 158 διαφημίσεων στο TikTok, που προβλήθηκαν στο μέσο το 2022 και το 2023, και είχα σκοπό την επίτευξη πωλήσεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Η έρευνα κατέληξε στο ότι η αναφορά στην τιμή και σε προσφορές λειτουργεί θετικά στο να εγείρει το ενδιαφέρων των χρηστών του TikTok, ενώ ο ρομαντισμός και το χιούμορ φαίνεται να μη συσχετίζονται με αποτελέσματα σε σχέση με αύξηση clicks ή πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας τη θέση πώς η επίδραση τους είναι έμμεση, μέσω της πρόκλησης συναισθημάτων ή της δημιουργίας θετικών στάσεων. Συμπερασματικά, φαίνεται ότι το περιεχόμενο βίντεο που απευθύνεται αποτελεσματικά στους χρήστες, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό διαφημιστικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MalathouniadisIoannisMsc2023.pdf9.81 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.