Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29242
Συγγραφέας: Γοτουχίδου, Βαρβάρα
Τίτλος: Αξιοποίηση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών από εκπαιδευτές Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) στη δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Παμπούρη, Αναστασία
Βαλκάνος, Ευθύμιος
Παπαδήμα, Γενοβέφα
Περίληψη: Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην διερεύνηση του βαθμού αξιοποίησης των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση από εκπαιδευτές ενηλίκων που διδάσκουν σε Ι.Ε.Κ. Σκοπός της έρευνας είναι να ανιχνεύσει τον βαθμό αξιοποίησης των εκπαιδευτικών τεχνικών και να εντοπίσει τυχόν διαφορές μεταξύ της δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το δείγμα της ποσοτικής έρευνας αποτέλεσαν 54 άνδρες και 54 γυναίκες, ενώ για την ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με 5 εκπαιδευτές. Κοινό στοιχείο σε όλους τους συμμετέχοντες είναι ότι υπηρετούν σε δημόσια Ι.Ε.Κ. του Νομού Θεσσαλονίκης και ότι είχαν εμπειρία διδασκαλίας στην εξ αποστάσεως εκ-παίδευση. Ερευνητικά εργαλεία αποτέλεσαν το ερωτηματολόγιο σε ηλεκτρονική μορφή για την ποσοτική και οι συνεντεύξεις για την ποιοτική έρευνα. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας προέκυψε ότι οι εκπαιδευτές/ τριες γνωρίζουν σε ικανοποιητικό βαθμό τις περισσότερες όπως π.χ. η συζήτηση, οι ερωτήσεις – απαντήσεις, η πρακτική άσκηση, η εμπλουτισμένη εισήγηση αλλά τις χρησιμοποιούν συχνότερα στην δια ζώσης παρά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ωστόσο, τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom) και την εκπαιδευτική επίσκεψη φάνηκε ότι δεν τις γνωρίζουν σε ικανοποιητικό βαθμό και δεν τις χρησιμοποιούν συχνά. Σε κάθε περίπτωση τονίζεται αφενός η σημασία της χρήσης εκπαιδευτικών συμμετοχικών τεχνικών ανάλογα και με το αντικείμενο διδασκαλίας και αφετέρου η ανάγκη καταπολέμησης των εμποδίων που προκύπτουν κατά την εφαρμογή τους.
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαιδευτικές συμμετοχικές τεχνικές
Δια ζώσης εκπαίδευση
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ανεστραμμένη τάξη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GotouchidouVarvaraMsc2023.pdf3.19 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons