ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 137
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Επαγγελματική εξουθένωση και οργανωσιακή σιωπή: η σχέση τους με τη σωματική και ψυχική υγεία στο νοσηλευτικό προσωπικόΣαμαρά, Βασιλική
2020Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα – Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικών δημοσίων σχολείων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης αναφορικά με την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της δημόσιας εκπαίδευσης.Τσούνιου, Άρτεμις
2020Συστημική προσέγγιση της επαγγελματικής ανάπτυξης των αστέγωνΜποτσφάρη, Σοφία
2020Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ και των ΕΠΑ.Σ της πόλης της ΘεσσαλονίκηςΧατζηαργυρίου, Ολυμπία
2020Μια εμπειρική μελέτη της συνειδητοποίησης του εαυτού, της ψυχολογικής ενδυνάμωσης και της σχέσης τους με την κοινωνική συμπεριφορά σε μαθητές με και χωρίς δυσκολίες μάθησης.Εξηντάρα, Βασιλική
2020Συμπερίληψη μαθητών με ΔΑΦ στη γενική τάξη του σχολείου. Στάσεις των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΤατιτζικίδου, Ελένη
2020Ποιότητα ζωής εφήβων και ενηλίκων με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες: διερευνητική μελέτη απόψεων των γονέωνΑκριβοπούλου, Αλκμήνη
2020Αναγνωστική κατανόηση και λεκτική μνήμη μαθητών με ειδικές μαθησιακές διαταραχές και μαθητών χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τάξεων Δ’-ΣΤ’ δημοτικού σχολείουΠενέκελη, Γεωργία
2020Η συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών σε σχέση με το διδακτικό τους στιλΚουτσού, Θεοδώρα
2020Πραγματολογική ικανότητα και επικοινωνία των μαθητών με Διαταραχή Φάσματος ΑυτισμούΚουτσής, Γεώργιος Κωνσταντίνος
2020Προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση για άτομα με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού (ΔΦΑ)Καραλή, Κωνσταντίνα
2020Οι απόψεις των Ελλήνων νηπιαγωγών για το ρόλο και την αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική συμπερίληψη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίεςΖωγράφου Καλδέλη, Μυρσίνη
2020Βιωματική μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Οι μορφές διδασκαλίας και η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές ενηλίκων στον τομέα του Τουρισμού στην ΕλλάδαΔημητριάδου, Ελένη
2020Αυτοσυμπόνια, διαταραγμένες στάσεις και συμπεριφορές στην πρόσληψη τροφής και κατάθλιψη σε νεαρές ενήλικες γυναίκεςΦραγκιαδάκη, Κωνσταντίνα
2020Διερεύνηση των στάσεων και απόψεων εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση ρομπότ κοινωνικής αρωγής στο σχολείο, με στόχο την κατάρτισή τουςΞιάρχου, Χριστίνα
2020Φορητές συσκευές και εφαρμογές υποστηρικτικής τεχνολογίας για την ανάπτυξη της επικοινωνίας, κοινωνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων σε άτομα με διαταραχή φάσματος αυτισμούΣτεφανή, Αναστασία
2020Τα ψυχοκοινωνικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι μητέρες με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, μια πιλοτική μελέτη.Ζήκου, Μαρία
2020Στοιχεία διαταραχής ελλειμματικής προσοχής- υπερκονητικότητα στους ενήλικες και ενασχόληση με το διαδίκτυο.Φίλιου, Αρετή-Ειρήνη
2020Βραχύχρονη μνήμη στη φωνολογική ενημερότητα σε μαθητές δημοτικού με διαγνωσμένα προβλήματα ανάγνωσηςΚαραδήμου, Μαρία
2020Η Διαπολιτισμική ετοιμότητα των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίαςΓκότσης, Αναστάσιος Ε.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 137

Recent Submissions

Επαγγελματική εξουθένωση και οργανωσιακή σιωπή: η σχέση τους με τη σωματική και ψυχική υγεία στο νοσηλευτικό προσωπικό

Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα – Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικών δημοσίων σχολείων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης αναφορικά με την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της δημόσιας εκπαίδευσης.

Συστημική προσέγγιση της επαγγελματικής ανάπτυξης των αστέγων

Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ και των ΕΠΑ.Σ της πόλης της Θεσσαλονίκης

Μια εμπειρική μελέτη της συνειδητοποίησης του εαυτού, της ψυχολογικής ενδυνάμωσης και της σχέσης τους με την κοινωνική συμπεριφορά σε μαθητές με και χωρίς δυσκολίες μάθησης.