ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 211
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Αντιλήψεις ακαδημαϊκών ως προς τη πολιτική της διά βίου μάθησης : συνεχής διαδικασία εκπαίδευσης, κατάρτισης και ανάπτυξης των ικανοτήτων των σύγχρονων ανθρώπων ή εργαλείο στις επιταγές του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού ;Βαφειάδης, Δημήτρης
2022Τεχνολογικές μεταβολές στον γεωργικό τομέα. Διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών και των νέων δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού. Η περίπτωση της ΘεσσαλίαςΣκύφτα, Αικατερίνη
2021Διερεύνηση επιπέδων άγχους και εφαρμογή της τεχνικής mindfulness σε γονείς παιδιών με ΔΑΦ: πιλοτική μελέτηΔουνάκη, Μαρία
2022Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των καθηγητών/τριών γερμανικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: η περίπτωση της ΘεσσαλονίκηςΓεροβασιλείου, Κάρολος
2022Κοινωνικοσυναισθηματική μάθηση και εμπλοκή των γονέων για μια εξατομικευμένη διαπολιτισμική εκπαίδευση: διερεύνηση της στάσης γονέων και εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Φιλιντοπούλου, Κωνσταντίνα
2022Ενίσχυση της συναισθηματικής και κοινωνικής ανάπτυξης ατόμων με νοητική αναπηρία ή διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού μέσω της μουσικής: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΝταή, Χρυσούλα Ξένη
2022Ο νομικός γραμματισμός στους εκπαιδευτικούς: εκλαμβανόμενη αναγκαιότητα και βασικές αντιλήψειςΚιουλέ, Ελένη
2022Ο ρόλος της υποστηριζόμενης απασχόλησης στην επαγγελματική αποκατάσταση των ατόμων με αναπηρία: Μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΚαραμπατζάκης, Νικόλαος
2022Δεξιότητες ανεξάρτητης διαβίωσης σε άτομα με διαταραχές αυτιστικού φάσματοςΓκόντα, Ειρήνη
2022Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός μουσικού εκπαιδευτικού προγράμματος βασισμένο στο πρόγραμμα PLAI (Promoting Learning through Active Interaction) για την ενίσχυση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης μητέρας και παιδιού με βαριές ή / και πολλαπλές αναπηρίες: μια μελέτη περίπτωσηςΣταμούλη, Βασιλεία
2022Εκπαιδευτική συμπερίληψη μαθητών με νοητική αναπηρία: μία διερευνητική μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών.Ζαζοπούλου, Ευαγγελία
2021Οι απόψεις και οι αντιλήψεις των εργοδοτών ιδιωτικών επιχειρήσεων αναφορικά με τις κοινωνικές δεξιότητες των ΑμεΑ στο πλαίσιο του επαγγελματικού τους βίουΜπάτσου, Πετρούλα
2021Σύγκριση πραγματολογικών δεξιοτήτων δίγλωσσων και μονόγλωσσων παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματοςΤσουτσουμάνη, Αναστασία
2022Διερεύνηση εκπαιδευτικών πρακτικών για την ομαλή μετάβαση νηπίων παιδιών με αυτισμό από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείοΠαπακώστα, Μαρία-Ανθή
2021Αυτισμός και σεξουαλική αγωγή: σχεδιασμός εκπαιδευτικής παρέμβασης με κοινωνικές ΙστορίεςΠαναγιωταράκου, Ζαφειρία
2021Άγχος σε παιδιά με ΔΑΦ: Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Λαμπαδά, Μαρία
2021Η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές Διεκ στην Περιφέρεια Θεσσαλονίκης.Ιωακειμίδου, Μάρθα
2021Σύγκριση μεταξύ των αναφορών των ατόμων με κινητικές αναπηρίες και των εκπροσώπων τους, ως προς την ποιότητα ζωής των ατόμων με κινητικές αναπηρίεςΣίσκου, Στυλιανή
2021Συμπερίληψη των παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στη γενική τάξη: ο ρόλος των γνώσεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εφαρμογή και την αποτελεσματικότητα της συμπερίληψηςΚελαναστά, Ελισάβετ
2021Οι απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και η κοινωνική εγκυρότητα για τις παρεμβάσεις των μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.Νίτη, Ελένη
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 211

Recent Submissions

Αντιλήψεις ακαδημαϊκών ως προς τη πολιτική της διά βίου μάθησης : συνεχής διαδικασία εκπαίδευσης, κατάρτισης και ανάπτυξης των ικανοτήτων των σύγχρονων ανθρώπων ή εργαλείο στις επιταγές του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού ;

Τεχνολογικές μεταβολές στον γεωργικό τομέα. Διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών και των νέων δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού. Η περίπτωση της Θεσσαλίας

Διερεύνηση επιπέδων άγχους και εφαρμογή της τεχνικής mindfulness σε γονείς παιδιών με ΔΑΦ: πιλοτική μελέτη

Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των καθηγητών/τριών γερμανικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης

Κοινωνικοσυναισθηματική μάθηση και εμπλοκή των γονέων για μια εξατομικευμένη διαπολιτισμική εκπαίδευση: διερεύνηση της στάσης γονέων και εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.