ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 305
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Διερεύνηση του βαθμού και του τρόπου αναστοχασμού των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: πτυχές διδασκαλίας και παράγοντες ενθάρρυνσηςΚαρτσέλου, Νίκη
2024Η σημασία της εφαρμογής μοντέλων πρώιμης παρέμβασης στην εξέλιξη του αυτισμού.Κουλιζάκη, Καλλιόπη Αικατερίνη
2024Η εμφάνιση συμπτωμάτων μετατραυματικού στρες σε μαθητές/τριες των δύο τελευταίων τάξεων του δημοτικού και σε μαθητές/τριες του γυμνασίου που εμπλέκονται στο σχολικό εκφοβισμό ως θύτες ή ως θύματα: Μια Συστηματική Βιβλιογραφική ΑνασκόπησηΣταύρου, Μαριάνθη
2024Οικογένεια και αυτισμός: βιβλιογραφική ανασκόπηση για την εξέλιξη της αδελφικής σχέσης παιδιών με αυτισμό και παιδιών τυπικής ανάπτυξης και κατά ποσό αυτή επηρεάζει την εκπαιδευτική πορεία των παιδιών τυπικής ανάπτυξηςΕρμείδου, Ιωάννα
2024Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι στα άτομα με εγκεφαλική παράλυσηΓεράνη, Μαρία
2024Αναγνώριση των βασικών ψυχολογικών αναγκών των μαθητών από τους εκπαιδευτικούςΣιδηροπούλου, Κωνσταντίνα
2024Διερεύνηση του βαθμού ετοιμότητας των μελλοντικών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής για διδασκαλία σε μαθητές που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμούΣταχτέας, Φώτης
2024Απόψεις και γνώσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, γενικής και ειδικής αγωγής για την αναγκαιότητα και εφαρμοσιμότητα της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο ελληνικό σχολείοΦιδάνογλου, Κωνσταντίνος
2024Η συμβολή των εικαστικών τεχνών στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των παιδιών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού(ΔΦΑ). Απόψεις εκπαιδευτικώνΚαλαμαρά, Ιωάννα
2024Διερεύνηση της ετοιμότητας εκπαιδευτικών στη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας - Επικοινωνιών και εκπαιδευτικής ρομποτικής για την καλλιέργεια κοινωνικών και γνωστικών δεξιοτήτων μαθητών με Δ.Α.Φ. σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής της Α' Βάθμιας και Β' Βάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.Φυτανίδου, Μαλαματή
2024Εφαρμογή προγράμματος εκπαιδευτικής συμπερίληψης μαθητών Ε΄ τάξης με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στο μάθημα των μαθηματικώνΠαπαβασιλείου, Αικατερίνη
2024Ο ρόλος του/της συμβούλου σχολικής ζωής στο σχολείο σήμερα. Καθήκοντα και προκλήσειςΚυριακίδου, Παρθένα
2024Ο τρόπος προβολής της αναπηρίας στο διαδίκτυο (online media) και η επίδρασή του στην κοινωνική ενσωμάτωση των ατόμων με αναπηρία: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΜαλιάτσου, Κωνσταντίνα
2024Αποτελεσματικές εφαρμογές διαφοροποιημένης διδασκαλίας για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά: μια ανασκόπηση σύγχρονων τάσεων στην υλοποίηση διδακτικών προγραμμάτωνΘεοφίλου, Αδαμάντιος
2024Η συμβολή της εκπαίδευσης των δασκάλων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη δημιουργία διαπολιτισμικής συνείδησης και αντίληψης στα παιδιά: η περίπτωση των δημοτικών σχολείων της δυτικής και ανατολικής ΘεσσαλονίκηςΚασιδεροπούλου, Μαρία
2023Αξιοποίηση των ρομπότ κοινωνικής αρωγής με στόχο τη δημιουργία αυθεντικού περιβάλλοντος μάθησης της αγγλικής ως ξένη γλώσσα και την απόκτηση δεξιοτήτωνΚαραμπέρη, Κωνσταντία
2024Η ένταξη των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία από καθηγητές γερμανικής γλώσσαςΤζαρτζά, Μαρία
2024Η επιρροή των προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης και εκπαίδευσης ενηλίκων στην εργασιακή επανένταξη πρώην χρηστών ψυχοτρόπων ουσιώνΒλάχου, Δέσποινα Παγώνα
2024Εφαρμογή του μοντέλου αυτοπροσδιοριζόμενης συμπεριφοράς και μάθησης στη διδασκαλία πιάνου: μια μελέτη περίπτωσης σε μαθήτρια με σύνδρομο DownΠαπαγεωργίου, Ελευθερία
2024Διαφυλικές σχέσεις και σεξουαλικότητα των νέων με νοητική και αναπτυξιακή αναπηρία: μια διερευνητική μελέτη των απόψεών τουςΝούσια, Αγνή
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 305

Recent Submissions

Διερεύνηση του βαθμού και του τρόπου αναστοχασμού των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: πτυχές διδασκαλίας και παράγοντες ενθάρρυνσης

Η σημασία της εφαρμογής μοντέλων πρώιμης παρέμβασης στην εξέλιξη του αυτισμού.

Η εμφάνιση συμπτωμάτων μετατραυματικού στρες σε μαθητές/τριες των δύο τελευταίων τάξεων του δημοτικού και σε μαθητές/τριες του γυμνασίου που εμπλέκονται στο σχολικό εκφοβισμό ως θύτες ή ως θύματα: Μια Συστηματική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση

Οικογένεια και αυτισμός: βιβλιογραφική ανασκόπηση για την εξέλιξη της αδελφικής σχέσης παιδιών με αυτισμό και παιδιών τυπικής ανάπτυξης και κατά ποσό αυτή επηρεάζει την εκπαιδευτική πορεία των παιδιών τυπικής ανάπτυξης

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι στα άτομα με εγκεφαλική παράλυση