ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 113
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Διερεύνηση των γνώσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με την συμπτωματολογία των διαταραχών συμπεριφοράς και των μεθόδων αντιμετώπισής τους εντός και εκτός τάξηςΜαυρίδου, Ελένη
2019Η συσχέτιση και η προβλεπτική δύναμη της εργαζόμενης μνήμης και του λεξιλογίου ως προς την παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίεςΔοσοπούλου, Πολυξένη
2020Ψυχική Ααθεκτικότητα, αυτοεκτίμηση και κοινωνική αυτοαποτελεσματικότητα μαθητών/τριών με και χωρίς ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΓιαννοπούλου, Ευμορφία
2020Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το mobile learning : μια προσέγγιση στην Ελλάδα και στη ΛετονίαΔερβένη, Κωνσταντίνα
2020Ο ρόλος του μουσείου στην εκπαίδευση ενηλίκωνΚαμπέρογλου, Βασιλική
2020Απόψεις εκπαιδευτικών για το άγχος σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματοςΔημητρακίδου, Βασιλική
2020Διδασκαλία αλγορίθμου «Μερικών Γινομένων» σε μαθητές Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΗΕΑ) που δεν γνωρίζουν τον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμούΣουτλόγλου, Στυλιανή
2020Συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο της εργασίας: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος μέσω δραματικών μεθόδωνΡάβναλη, Αικατερίνη
2019Ο ρόλος της επαγγελματικής συμβουλευτικής στην εργασιακή ένταξη και κοινωνική ενσωμάτωση των προσφύγων και μεταναστών : μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΜπρούπη, Όλγα
2019Αναλυτικά προγράμματα σπουδών φυσικής υπό το πρίσμα της εκπαιδευτικής συμπερίληψης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαπαχαραλάμπους, Σωτηρία
2019Προτεινόμενες δράσεις υιοθέτησης του προγράμματος SSOFT στην ειδική αγωγή και ο ρόλος του στα πλαίσια της υποστήριξης ατόμων με εγκεφαλικό επεισόδιο και των οικογενειών τουςΤσιότρα, Ευσταθία
2019Πως η καθοδηγητική συμπεριφορά του ηγέτη (coaching) σχετίζεται με τους παράγοντες της εργασιακής δέσμευσης (job engagement) και της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) των εργαζομένων : ο ρόλος της δεσμευμένης ηγεσίας (engaged leadership) και της οργανωσιακής υποστήριξης (perceived organizational support)Τσικέλη, Ελένη
2019Παραδοσιακή και διαφοροποιημένη διδασκαλία : διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάΔινάκη, Ειρήνη
2019Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους να διαχειρίζονται τη σχολική τάξη : ο ρόλος του χιούμορ και των επικοινωνιακών ικανοτήτωνΚαϊλάρη, Αναστασία
2019Συγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων φοιτητών και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότηταςKαργίδου, Φωτεινή
2019Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων των μαθηματικών του δημοτικού ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος σε μαθητές/-τριες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαραλίδου, Ζωή Αναστασία
2019Παράγοντες που επηρεάζουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των καταρτιζόμενων ατόμων με νοητική αναπηρία ή αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και οι ανάγκες τους για υπηρεσίες επαγγελματικής συμβουλευτικήςΔεληγκάρη, Ολυμπία
2019Δεξιότητες συμβουλευτικής και η αυτεπάρκεια των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση τουςΓκούζου, Αλεξάνδρα
2019Το νόημα της ζωής ως κίνητρο για τη συμμετοχή των ενήλικων εκπαιδευόμενων σε προγράμματα διά βίου μάθησηςΜάνου, Ζωή
2019Τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό ΘεσσαλονίκηςΔούφα, Αικατερίνη
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 113

Recent Submissions

Διερεύνηση των γνώσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με την συμπτωματολογία των διαταραχών συμπεριφοράς και των μεθόδων αντιμετώπισής τους εντός και εκτός τάξης

Η συσχέτιση και η προβλεπτική δύναμη της εργαζόμενης μνήμης και του λεξιλογίου ως προς την παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες

Ψυχική Ααθεκτικότητα, αυτοεκτίμηση και κοινωνική αυτοαποτελεσματικότητα μαθητών/τριών με και χωρίς ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες

Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το mobile learning : μια προσέγγιση στην Ελλάδα και στη Λετονία

Ο ρόλος του μουσείου στην εκπαίδευση ενηλίκων