Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28696
Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Αναστασία
Τίτλος: Η θεραπευτική συμβολή των παραστατικών τεχνών στην ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Περίληψη: Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία στόχο έχει να διερευνήσει τη συμβολή των παραστατικών τεχνών στη θεραπεία των κοινωνικών δεξιοτήτων, παιδιών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού. Η μουσικοθεραπεία, η δραματοθεραπεία και η χοροθεραπεία χρησιμοποιούνται όλο και πιο συχνά στις παρεμβάσεις για να βελτιώσουν την κοινωνικότητα, στην οποία τα παιδιά με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού παρουσιάζουν αδυναμίες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Από τα 25 άρθρα που συμπεριλήφθηκαν φάνηκε ότι η μουσικοθεραπεία, η δραματοθεραπεία και η χοροθεραπεία μπορεί να συμβάλει θετικά στην καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων. Μόνο 4 άρθρα δεν θεωρούσαν τις αλλαγές που προέκυψαν στατιστικά σημαντικές. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν επιβεβαιώνουν την άποψη ότι η θεραπεία μέσω παραστατικών τεχνών μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κοινωνικότητας των παιδιών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού. Αυτό το εύρημα ανέδειξε την ανάγκη για διεξαγωγή περισσότερων ερευνών πάνω στο θέμα για να μπορέσει κάποιος να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα.
Λέξεις Κλειδιά: Παιδιά με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού
Μουσικοθεραπεία
Δραματοθεραπεία
Χροροθεραπεία
Κοινωνικές δεξιότητες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapadopoulouAnastasiaMsc2023.pdf869.6 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons