Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28636
Συγγραφέας: Μπάνιου, Ασπασία
Τίτλος: Η επιλογή, εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης: προσέγγιση με όρους δεξιοτήτων
Αλλοι τίτλοι: Human resources recruitment, training and professional development in the private educational schools of the regional unit of Thessaloniki: a skill - based approach
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Επόπτης Καθηγητής: Σταμπουλής, Μιλτιάδης
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση κατ’ αρχήν βιβλιογραφικά του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου της ιδιωτικής τυπικής εκπαίδευσης αλλά και η εννοιολογική προσέγγιση της διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην εκπαίδευση εστιάζοντας στην ανάλυση των βασικών λειτουργιών της. Σε αυτές συγκαταλέγονται η επιλογή, εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων στις εκπαιδευτικές μονάδες. Σε δεύτερο επίπεδο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας που διεξήχθη. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της τεχνικής συλλογής δεδομένων ημι- δομημένης συνέντευξης και απευθύνεται σε διευθυντές και ηγετικά στελέχη των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η καταγραφή των απόψεων των Διευθυντών και ηγετικών στελεχών των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων σχετικά με τους τρόπους επιλογής, εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο απασχολείται στις ιδιωτικές εκπαιδευτικές μονάδες. Περαιτέρω στόχοι της έρευνας αποτελούν η ανάδειξη των απαραίτητων προσόντων και δεξιοτήτων των σύγχρονων εκπαιδευτικών, η σκιαγράφηση του επαγγελματικού τους προφίλ αλλά και ο ρόλος του Διευθυντή στην διαδικασία επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Στο τελευταίο στάδιο καταγράφονται τα συμπεράσματα της εμπειρικής έρευνας και καταβάλλεται προσπάθεια διατύπωσης προτάσεων αναμόρφωσης των προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού, τα οποία θα συμβάλουν στην απόκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων από πλευράς των εκπαιδευτικών και στην ολοκληρωτική επαγγελματική τους ανάπτυξη.
Λέξεις Κλειδιά: Ιδιωτική εκπαίδευση
Διοίκηση ανθρώπινων πόρων
Επιλογή προσωπικού
Εκπαίδευση
Κατάρτιση
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BaniouAspasiaMsc2023.pdf950.4 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons