Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 79
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Αντιλήψεις των διευθυντών-ντριών για την εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στη σχολική μονάδα και τις επιμορφωτικές τους ανάγκεςΓεωργιάδου, Ελένη
2023Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών στο πλαίσιο της σχολικής τάξηςΛυσσαρίδου, Μαρίνα
2023Η διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών και διευθυντών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο της αξιολόγησης (Ν 4823/2021)Πετρίδου, Γεωργία
2023Το σχολείο ως ανοιχτό κοινωνικό σύστημα: σχέση οικογένειας σχολείου γονική εμπλοκή και οι απόψεις των εκπαιδευτικώνΣαμολαδά, Ελένη
2023Ο/Η διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργία του συλλόγου διδασκόντων/ουσων, των μαθητικών κοινοτήτων και του συλλόγου γονέων και κηδεμόνωνΙσπικούδη, Ευαγγελία
2023Η αποτελεσμάτικότητα στις ομάδες: η περίπτωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής ΥποστήριξηςΜπουκουβάλα, Φωτεινή
2023Διασφάλιση της ποιότητας στις Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες: Διερεύνηση της ικανοποίησης των χρηστών της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου ΜακεδονίαςΓεωργιάδου, Αικατερίνη-Δήμητρα
2023Εθνοπολιτισμική ενσυναίσθηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στάσεις τους απέναντι σε μαθητές από διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλονΣκύρλα, Θεοδώρα
2023Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών στην ανάληψη ηγετικών ρόλων: η συμβολή της σχολικής ηγεσίαςΠαπανδρέου, Κονδυλένια
2023Η ηγεσία και η σχέση της με την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε περιόδους κρίσης: η περίπτωση της ΚρήτηςΑντωνίου, Σωτηρία
2022Ο ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της πανδημίας covid-19.Παπαδόπουλος, Παρασκευάς
2023Ο εσωτερικός έλεγχος σε σχολικές επιτροπές της τοπικής αυτοδιοίκησης: η περίπτωση του Δήμου ΛαγκαδάΕμμανουλούδης, Εμμανουήλ
2023Η επιλογή, εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης: προσέγγιση με όρους δεξιοτήτωνΜπάνιου, Ασπασία
2023Η άσκηση της υβριδικής ηγεσίας στη σύγχρονη ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. Στάσεις και αντιλήψεις διευθυντών/ντριών σχολείωνΚυμπάρη, Αναστασία
2023H εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στα ιδιωτικά σχολεία Πρωτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΚαρακώστα, Στυλιανή
2023Θετικά συναισθήματα, νόημα ζωής και αυτοαποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών.Σαμανδαρά, Ειρήνη
2023Η συμβολή της ενσυναίσθησης και της ενεργητικής ακρόασης στη διδακτική διαδικασία: αντιλήψεις εκπαιδευτικώνΠασχαλίδου, Ελευθερία
2023Απόψεις και προτάσεις διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα πρόληψης και διαχείρισης φαινομένων ενδοσχολικής βίαςΒουλιώτη, Στυλιανή
2023Το στρες των εκπαιδευτικών λόγω της πανδημίας Covid-19: η ψυχική ανθεκτικότητα και η συναισθηματική νοημοσύνη ως προβλεπτικοί παράγοντεςΜαριούλα, Ελένη
2022Η χρήση των ΤΠΕ στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID 19: η εμπειρία των προϊσταμένων στα νηπιαγωγεία του νομού Ιωαννίνων: προκλήσεις και λύσεις.Παππά, Ελένη
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 79

Recent Submissions

Αντιλήψεις των διευθυντών-ντριών για την εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στη σχολική μονάδα και τις επιμορφωτικές τους ανάγκες

Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών στο πλαίσιο της σχολικής τάξης

Η διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών και διευθυντών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο της αξιολόγησης (Ν 4823/2021)

Το σχολείο ως ανοιχτό κοινωνικό σύστημα: σχέση οικογένειας σχολείου γονική εμπλοκή και οι απόψεις των εκπαιδευτικών

Ο/Η διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργία του συλλόγου διδασκόντων/ουσων, των μαθητικών κοινοτήτων και του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων