Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Η συμβολή της σχολικής ηγεσίας στην προώθηση της διαπολιτισμικής κουλτούρας στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο. Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας στο νησί της ΛέσβουΚυριακίδου, Καλλιόπη
2022H παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης. Απόψεις ηγετικών στελεχών των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων ΘεσσαλονίκηςΖαραμπούκα, Κασσιανή
2022Επαγγελματική ανθεκτικότητα και διαχείριση κρίσεων: διερεύνηση της σχέσης τους σε εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΔιακοπούλου, Πολυξένη
2022Ο ηγετικός ρόλος του διευθυντή και η αναγκαιότητα επιμόρφωσης του για ένα αποτελεσματικό σύστημα διοίκησης του σχολικού περιβάλλοντοςΧουσεΐν, Τζενέτ
2022Η διερεύνηση της επίδρασης του εσωτερικού μάρκετινγκ στην αποτελεσματική διοίκηση μονάδων δια βίου μάθησηςΧασάπης, Στέλιος
2022Εκπαίδευση και Διοίκηση του Ανθρώπινου Δυναμικού: Διαχείριση ΤαλέντωνΠαναγιωτίδου, Μαγδαληνή
2022Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (ΚΠΑ) ως εργαλείο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση- Η αυτό-αξιολόγηση της σχολικής μονάδαςΜπίσμπα, Αικατερίνη
2021Οι αντιλήψεις των προϊσταμένων νηπιαγωγείου σχετικά με τη γονεϊκή εμπλοκήΑλεξανδρίδου, Σοφία
2021Επαγγελματικό άγχος και ποιότητα ζωής των διευθυντών μέσης εκπαίδευσης της περιφέρειας κεντρικής μακεδονίας την περίοδο της πανδημίας covid-19Γιάκας, Ιωάννης
2021Στυλ ηγεσίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις απόψεις των εκπαιδευτικών. Μια εμπειρική έρευνα στον νομό Θεσσαλονίκης.Χαλβατζή, Ευσεβία
2021Αξιολόγηση ποιότητας της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με χρήση της μεθόδου SERVQUALΧρήστου, Βασιλική
2021Αντιλήψεις διευθυντικών στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαχείριση των ενδοσχολικών συγκρούσεων: ο ρόλος του ηγέτη διευθυντήΤσαβδαρίδου, Μαρία
2021Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με τις επικοινωνιακές δεξιότητες των διευθυντών/ντριών τους – μια συγκριτική προσέγγισηΜπορδούδη, Ευαγγελία
2021Η Διερεύνηση της επαγγελματικής ποιότητας ζωής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΠαυλίδης, Παναγιώτης
2021Διαχείριση συγκρούσεων εκπαιδευτικού προσωπικού στην Πρωτοβάθμια ΕκπαίδευσηΚαραλάζου, Αθηνά
2021Αυτο-αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, νόημα στη ζωή και άγχος υπό τις συνθήκες της πανδημίας Covid-19: μια συσχετιστική μελέτηΤανίδου, Ολυμπία
2021Το προφίλ του εκπαιδευτή- ηγέτη στον χώρο της εκπαίδευσης του επαγγελματία αισθητικού και η συμβολή του στην παρακίνηση των εκπαιδευόμενων των ΔΙΕΚΚλιάνη, Φωτεινή
2021Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τον παιδαγωγικό τους ρόλο υπό τις συνθήκες της πανδημίας Covid-19: Διερεύνηση των επιδράσεων του νοήματος στη ζωή, του νοήματος στην εργασία και του άγχουςΤριανταφυλλίδου, Αφροδίτη
2021Απόψεις μελών σχολικών επιτροπών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητά τουςΓεωργιάδης, Νικόλαος
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 19 of 19

Recent Submissions

Η συμβολή της σχολικής ηγεσίας στην προώθηση της διαπολιτισμικής κουλτούρας στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο. Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας στο νησί της Λέσβου

H παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης. Απόψεις ηγετικών στελεχών των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

Επαγγελματική ανθεκτικότητα και διαχείριση κρίσεων: διερεύνηση της σχέσης τους σε εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Ο ηγετικός ρόλος του διευθυντή και η αναγκαιότητα επιμόρφωσης του για ένα αποτελεσματικό σύστημα διοίκησης του σχολικού περιβάλλοντος

Η διερεύνηση της επίδρασης του εσωτερικού μάρκετινγκ στην αποτελεσματική διοίκηση μονάδων δια βίου μάθησης