Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 108
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Η διερεύνηση των αντιλήψεων της ψυχικής ανθεκτικότητας και των τρόπων διαχείρισης συγκρούσεων σε διευθυντικά στελέχη σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΓκόγκα, Κωνσταντίνα
2023Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Α' βάθμιας Εκπαίδευσης κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών τους την περίοδο της πανδημίας (COVID-19): Μια εμπειρική προσέγγιση, η περίπτωση της περιφέρειας ΚοζάνηςΤζιδημοπούλου, Ραφαέλα
2023Η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την πρόκληση και την αντιμετώπιση φαινομένων επιθετικότητας στο σχολικό πλαίσιοΧαριτούδης, Σταμάτιος Ραφαήλ
2023Ψυχική ανθεκτικότητα και πηγές εργασιακού άγχους στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Τομαρά, Ευτυχία
2023Ο θεσμός του μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: απόψεις μεντόρων και εκπαιδευτικών για την πρώτη επίσημη εφαρμογή του θεσμούΠαπαδημητρίου, Αναστασία
2023Η διερεύνηση της διαδικτυακής παρουσίας των επιχειρήσεων του εκπαιδευτικού κλάδου στα κοινωνικά δίκτυα & σε δικό τους ιστότοποΜαυροπούλου, Ελισάβετ Βασιλική
2023Ο ρόλος της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης στη σύγχρονη επιχειρηματικότηταΤσαρέλα, Μαρία
2023Ο ρόλος της ηγεσίας στην ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου σε μη εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση ιδιωτικού οργανισμού - πολυεθνικής εταιρίας στην ΕλλάδαΓρούσκος, Άγγελος
2023Ο θεσμός της εκπαίδευσης στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια.Μαυρενά, Δέσποινα
2023Ηγεσία και διαφορετικότητα στη σχολική μονάδαΠλιάτσικας, Δημήτριος
2023Η διερεύνηση της σημασίας της επιμόρφωσης των νηπιαγωγών σε σχέση με τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Μία εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των νηπιαγωγών και των διευθυντών τους.Παπαδοπούλου, Παναγιώτα
2023Η αξιοποίηση του e-mentoring στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μία εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών του νομού Πιερίας.Χανδόλια, Ελένη
2023Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγησή τους.Τζιάνη, Αρετή
2023Επαγγελματική εξουθένωση και ποιότητα της επαγγελματικής ζωής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΑγγελοπούλου, Δέσποινα
2023Ψυχική ανθεκτικότητα και επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΜπακογιάννη, Μιράντα
2023Συγκρούσεις μεταξύ μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαχείρισή τους.Ματθαίου, Αικατερίνη
2023Η επιρροή του φύλου στην εκπαιδευτική ηγεσία κατά τη σχολική κρίση: η διαχείριση της πανδημίαςΧαρέλη, Δήμητρα
2023Ο ρόλος της φιλοσοφίας στην προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης στην εκπαιδευτική διοίκησηΚρυστάλλης, Κωνσταντίνος
2023Η διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ημαθίας για την επαγγελματική τους ανάπτυξηΧαλδαιοπούλου, Μαρία
2023Διερεύνηση σχέσης εργασιακού άγχους και συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στο σχολικό πλαίσιοΜούχου, Βαρβάρα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 108

Recent Submissions

Η διερεύνηση των αντιλήψεων της ψυχικής ανθεκτικότητας και των τρόπων διαχείρισης συγκρούσεων σε διευθυντικά στελέχη σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Α' βάθμιας Εκπαίδευσης κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών τους την περίοδο της πανδημίας (COVID-19): Μια εμπειρική προσέγγιση, η περίπτωση της περιφέρειας Κοζάνης

Η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την πρόκληση και την αντιμετώπιση φαινομένων επιθετικότητας στο σχολικό πλαίσιο

Ψυχική ανθεκτικότητα και πηγές εργασιακού άγχους στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο θεσμός του μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: απόψεις μεντόρων και εκπαιδευτικών για την πρώτη επίσημη εφαρμογή του θεσμού