Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣταμπουλής, Μιλτιάδηςel
dc.contributor.authorΜπάνιου, Ασπασίαel
dc.date.accessioned2023-03-13T07:54:12Z-
dc.date.available2023-03-13T07:54:12Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28636-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση κατ’ αρχήν βιβλιογραφικά του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου της ιδιωτικής τυπικής εκπαίδευσης αλλά και η εννοιολογική προσέγγιση της διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην εκπαίδευση εστιάζοντας στην ανάλυση των βασικών λειτουργιών της. Σε αυτές συγκαταλέγονται η επιλογή, εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων στις εκπαιδευτικές μονάδες. Σε δεύτερο επίπεδο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας που διεξήχθη. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της τεχνικής συλλογής δεδομένων ημι- δομημένης συνέντευξης και απευθύνεται σε διευθυντές και ηγετικά στελέχη των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η καταγραφή των απόψεων των Διευθυντών και ηγετικών στελεχών των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων σχετικά με τους τρόπους επιλογής, εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο απασχολείται στις ιδιωτικές εκπαιδευτικές μονάδες. Περαιτέρω στόχοι της έρευνας αποτελούν η ανάδειξη των απαραίτητων προσόντων και δεξιοτήτων των σύγχρονων εκπαιδευτικών, η σκιαγράφηση του επαγγελματικού τους προφίλ αλλά και ο ρόλος του Διευθυντή στην διαδικασία επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Στο τελευταίο στάδιο καταγράφονται τα συμπεράσματα της εμπειρικής έρευνας και καταβάλλεται προσπάθεια διατύπωσης προτάσεων αναμόρφωσης των προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού, τα οποία θα συμβάλουν στην απόκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων από πλευράς των εκπαιδευτικών και στην ολοκληρωτική επαγγελματική τους ανάπτυξη.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΙδιωτική εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιοίκηση ανθρώπινων πόρωνel
dc.subjectΕπιλογή προσωπικούel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΚατάρτισηel
dc.subjectΕπαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικώνel
dc.titleΗ επιλογή, εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης: προσέγγιση με όρους δεξιοτήτωνel
dc.title.alternativeHuman resources recruitment, training and professional development in the private educational schools of the regional unit of Thessaloniki: a skill - based approachen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BaniouAspasiaMsc2023.pdf950.4 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons