Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28583
Συγγραφέας: Τσιότρας, Αλέξανδρος
Τίτλος: Ποιότητα 4.0: διερεύνηση της επίδρασης της βιομηχανίας 4.0 στη διαχείριση ποιότητας και την επιχειρηματική αριστεία
Αλλοι τίτλοι: Quality 4.0: investigating the impact of industry 4.0 on quality management and business excellence
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Περίληψη: Η 4η βιομηχανική επανάσταση, γνωστή και ως Βιομηχανία 4.0, αντιπροσωπεύει μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις λειτουργούν και καινοτομούν. Ένας από τους βασικούς τομείς που έχει επηρεαστεί από αυτή τη μετατόπιση είναι η διαχείριση της ποιότητας, με την εμφάνιση μιας νέας έννοιας γνωστής ως Ποιότητα 4.0. Σε αυτό το έγγραφο, θα διερευνήσουμε τους τρόπους με τους οποίους η 4η βιομηχανική επανάσταση έχει επηρεάσει τη διαχείριση της ποιότητας και την επιχειρηματική αριστεία, συμπεριλαμβανομένης μιας συζήτησης για τις βασικές αρχές, τους άξονες, τα βασικά εμπόδια και τους παράγοντες επιτυχίας της Ποιότητα 4.0 και θα αναφερθούμε στο έξυπνο εργοστάσιο και στις βασικές τεχνολογίες και τα πλεονεκτήματα της Βιομηχανίας 4.0. Θα συζητήσουμε επίσης τον αντίκτυπο της Βιομηχανίας 4.0 στις μεθόδους και τις πρακτικές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και της Επιχειρηματικής Αριστείας και τα οφέλη που μπορούν να επιτύχουν οι επιχειρήσεις μέσω της υιοθέτησης αυτών των νέων τεχνολογιών και προσεγγίσεων. Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, ή Βιομηχανία 4.0, χαρακτηρίζεται από την ενσωμάτωση της αυτοματοποίησης, της ανταλλαγής δεδομένων και του διαδικτύου των πραγμάτων (IoT) στη μεταποίηση και σε άλλες βιομηχανίες. Η τάση αυτή έχει σημαντικές επιπτώσεις στη διαχείριση της ποιότητας και την επιχειρηματική αριστεία, καθώς επιτρέπει στους οργανισμούς να συγκεντρώνουν και να αναλύουν μεγάλες ποσότητες δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη (AI) για την υποστήριξη της λήψης αποφάσεων και την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων, καθώς και να αυτοματοποιούν και να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες. Ωστόσο, η επιτυχία των εγχειρημάτων της Βιομηχανίας 4.0 εξαρτάται από τον προσεκτικό σχεδιασμό και την εκτέλεση, καθώς και από την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων και ικανοτήτων εντός των οργανισμών. Το παρόν έγγραφο εξετάζει την επίδραση της Βιομηχανίας 4.0 στη διαχείριση της ποιότητας και την επιχειρηματική αριστεία, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες για να βελτιώσουν τις επιδόσεις και την ανταγωνιστικότητά τους.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιότητα 4.0
Διαχείριση Ποιότητας
Επιχειρηματική Αριστεία
Βιομηχανία 4.0
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας 4.0
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsiotrasAlexandrosMsc2022.pdf949.05 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons