Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΤσιότρας, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2023-03-02T09:35:09Z-
dc.date.available2023-03-02T09:35:09Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28583-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ 4η βιομηχανική επανάσταση, γνωστή και ως Βιομηχανία 4.0, αντιπροσωπεύει μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις λειτουργούν και καινοτομούν. Ένας από τους βασικούς τομείς που έχει επηρεαστεί από αυτή τη μετατόπιση είναι η διαχείριση της ποιότητας, με την εμφάνιση μιας νέας έννοιας γνωστής ως Ποιότητα 4.0. Σε αυτό το έγγραφο, θα διερευνήσουμε τους τρόπους με τους οποίους η 4η βιομηχανική επανάσταση έχει επηρεάσει τη διαχείριση της ποιότητας και την επιχειρηματική αριστεία, συμπεριλαμβανομένης μιας συζήτησης για τις βασικές αρχές, τους άξονες, τα βασικά εμπόδια και τους παράγοντες επιτυχίας της Ποιότητα 4.0 και θα αναφερθούμε στο έξυπνο εργοστάσιο και στις βασικές τεχνολογίες και τα πλεονεκτήματα της Βιομηχανίας 4.0. Θα συζητήσουμε επίσης τον αντίκτυπο της Βιομηχανίας 4.0 στις μεθόδους και τις πρακτικές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και της Επιχειρηματικής Αριστείας και τα οφέλη που μπορούν να επιτύχουν οι επιχειρήσεις μέσω της υιοθέτησης αυτών των νέων τεχνολογιών και προσεγγίσεων. Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, ή Βιομηχανία 4.0, χαρακτηρίζεται από την ενσωμάτωση της αυτοματοποίησης, της ανταλλαγής δεδομένων και του διαδικτύου των πραγμάτων (IoT) στη μεταποίηση και σε άλλες βιομηχανίες. Η τάση αυτή έχει σημαντικές επιπτώσεις στη διαχείριση της ποιότητας και την επιχειρηματική αριστεία, καθώς επιτρέπει στους οργανισμούς να συγκεντρώνουν και να αναλύουν μεγάλες ποσότητες δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη (AI) για την υποστήριξη της λήψης αποφάσεων και την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων, καθώς και να αυτοματοποιούν και να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες. Ωστόσο, η επιτυχία των εγχειρημάτων της Βιομηχανίας 4.0 εξαρτάται από τον προσεκτικό σχεδιασμό και την εκτέλεση, καθώς και από την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων και ικανοτήτων εντός των οργανισμών. Το παρόν έγγραφο εξετάζει την επίδραση της Βιομηχανίας 4.0 στη διαχείριση της ποιότητας και την επιχειρηματική αριστεία, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες για να βελτιώσουν τις επιδόσεις και την ανταγωνιστικότητά τους.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠοιότητα 4.0el
dc.subjectΔιαχείριση Ποιότηταςel
dc.subjectΕπιχειρηματική Αριστείαel
dc.subjectΒιομηχανία 4.0el
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότητας 4.0el
dc.titleΠοιότητα 4.0: διερεύνηση της επίδρασης της βιομηχανίας 4.0 στη διαχείριση ποιότητας και την επιχειρηματική αριστείαel
dc.title.alternativeQuality 4.0: investigating the impact of industry 4.0 on quality management and business excellenceen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiotrasAlexandrosMsc2022.pdf949.05 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons