Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28387
Συγγραφέας: Παππά, Ελένη
Τίτλος: Η χρήση των ΤΠΕ στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID 19: η εμπειρία των προϊσταμένων στα νηπιαγωγεία του νομού Ιωαννίνων: προκλήσεις και λύσεις.
Αλλοι τίτλοι: The use of ICT in distance education during the pandemia COVID 19: leaders' experience in the kindergartens of Ioannina: challenges and solutions.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Επόπτης Καθηγητής: Λεύκος, Ιωάννης
Περίληψη: Εισαγωγή: Η πανδημία του Covid 19, που ξέσπασε το 2020, εξαπλώθηκε ραγδαία σε όλη την υφήλιο και μαζί της εξαπλώθηκε και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σε όλες τις σχολικές βαθμίδες. Όσον αφορά τα νηπιαγωγεία, σκοπός των ΤΠΕ, είναι να κατανοήσουν και να εξοικειωθούν τα νήπια με το ρόλο της τεχνολογίας, τις ευκαιρίες και δυνατότητες που παρέχουν, τόσο στην καθημερινότητα τους όσο και στην κοινωνία γενικότερα. Να αναπτύξουν δεξιότητες του 21ου αιώνα (κριτικής σκέψης, αιτιολόγησης, επικοινωνίας, επίλυσης προβλημάτων κ.α.) σχετικά με τους υπολογιστές. Επίσης να κατανοήσουν τα νήπια και τους κινδύνους της υπερέκτασης στην τεχνολογία. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στην Προσχολική Εκπαίδευση, η μάθηση είναι κυρίως βιωματική. Παρόλα αυτά η εξ αποστάσεως μάθηση είναι μια εκπαιδευτική μέθοδος χωρίς σύνορα και φραγμούς, που συνεχώς εξελίσσεται και σίγουρα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της. Σκοπός: της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της χρήσης των ΤΠΕ, στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid 19 στα νηπιαγωγεία. Οι προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι προϊστάμενοι νηπιαγωγοί και λύσεις που προτάθηκαν όσον αφορά τις δυσκολίες. Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκε η έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου και συνεντεύξεων. Η έρευνα διεξήχθη από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο του 2022, σε ένα δείγμα από 68 προϊσταμένους νηπιαγωγούς, του Νομού Ιωαννίνων. Συμπεράσματα: Παρ’ όλες τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι προϊστάμενοι νηπιαγωγοί κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατάφεραν να ανταπεξέλθουν και να επιτελέσουν το διδακτικό τους έργο, στο έπακρο. Λέξεις κλειδιά: τπε στο νηπιαγωγείο, εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο, λύσεις και προκλήσεις προϊσταμένων νηπιαγωγών, την περίοδο του Covid-19.
Λέξεις Κλειδιά: ΤΠΕ στο νηπιαγωγείο
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο
Λύσεις και προκλήσεις προισταμένων νηπιαγωγών την περιοδο του Covid-19
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PappaEleniMsc2022.pdf3.83 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons